Roller Coaster Tycoon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godless Devil, 11 dec 2004.

1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand misschien hoe ik de "Park Rating" en "Park Value" hoog kan houden--> zodat 't niet daalt?? :confused:

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je klanten zo blij mogelijk maken, mooie attracties voor mooie prijzen...

3. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna alle atracties bijna 3x op verschillende plekjes staan en de maximum prijs is 1.10.....hoe kan ik ze nog meer blij maken? Of is er nog een andere manier?

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook naar de klant zijn wensen op individueel gebied kijken? Daar kan je genoeg info uit halen ;)

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Park Value is de waarde van je park, dus met al zijn attracties, grondgebied en natuur. Om gasten tevreden te houden moet je goed kijken wat ze (evt. collectief) willen en bouw dat. Maak je park ook mooi, dus mooie boompjes enz.

6. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...maar ze hebben allemaal een andere mening van mijn atracties... Moet ik dan (als er een van super snelle atracties houd en de andere va heel erg trage) dan zou ik iets ertussen bouwen-->niet te traag en niet te snel of wat?

Dat weet ik ook,maar hoe komt 't dat mijn "Park value" lager word terwijl ik geen atracties verwijder of zo??

Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien doordat gasten dingen vernielen, je onderhoud niet goed is, misschien omdat je park een slechtere naam krijgt ofzo? En wat betreft het eerste: bouw ze allebei (begin met de gene waar het meeste belangstelling voor is). Trouwens, attracties die altijd goed lopen en die tussen spannend en sloom in zitten: boomstamattractie, go karts, simulator.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, je moet rare dingen toevoegen. Dus inderdaad bomen maar vooral van die olifanten die water spuiten (je weet wel) dat soort dingen dus..
    En je park clean houden, genoeg bewakers e.d

9. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je werkers zo instellen dat ze in zo een vierkantje lopen-->altijd maar op de plek waar je 't ze aangeduid hebt... Ik heb er dus al 2 politieagenten per zo een vakje lopen...en dan vernielen sommege gasten toch zo van die banken en vuilnisbakken... Wat moet ik doen? :confused: ;)

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :confused:, dat wordt die gasten plagen hehe (water + gast = verdrinken) Soms ben ik ze zo zat, maak ik een diep gat en gooi al die stomme gatjes erin.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, als je een beetje park hebt (veel attracties,2000 gasten) dan heb ik persoonlijk altijd een stuk of 20 parkwachters, 35 schoonmakers en 15 reperateurs..

btw, word een attractie niet gemaakt als hij kapot is, verdrink dan idd de monteur die het eignelijk zou moeten doen. Het helpt soms, maar het lucht 100% op _O_

12. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je die missie waar dat je op zo een heel erg kleine map moet spelen en binnen 2jaar moet je "park value" minimum 10.000 zijn? Be mij was mijn PV iets rond 7.500...en er kwamen nooit zo van die dingen op mijn scherm als " een ventje is verdwaalt en vind de park uitgang nie"....zoiets had ik nog niet gehad,en dan kijk ik naar mijn PV en het is plots 4.000 geworden!!! Hoe komt 't??

13. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    omdat de attracties oud worden, gaat de prijs van de attracties achteruit, dus je moet gewoon veel nieuwe attracties bouwen en oude misschien afbreken

Deel Deze Pagina