Hoi. dit is niet weer zo'n topic waar iemand niet weet hoe er van die rondje krasjes komen op de cd. maar iets anders ik wil nu segapack spellen pakt de xbox em niet. ik dus kijken als er iets aan is zit er een mega dikke ronde kras in! mijn xbox heeft geen garantie meer. maar kan ik nog aan een nieuwe segapack komen gratis van de xbox service?
zou toch terug gaan naar de winkel, omdat dit gewoon niet hoort te kunnen of ms zelf op bellen (desnoods zeg je dat er nog garantie op zit)
Garantie is nooit op eigengemaakte fouten, en daar dit waarschijnlijk komt omdat jij dat ding verkeerd hebt behandeld (shame on you ) denk ik niet dat je heel veel kans van slagen hebt
en btw. als je d8 dat je 1 jaar garantie had, zou hij nog steeds geldig zijn want volgens mij is hij uitgekomen in NL op 14 maar 2002, maarja als hij het niet bij andere spellen doet dan is het toch logisch dat de xbox het niet gedaan heeft. En dan hoef je niet meteen naar jezelf te kijken, misschien heeft iemand anders het gedaan.
Dat is wel de meest logische verklaring, er hoeft maar het minste of geringste in te zitten (in hoesje), en het schijfje hoeft maar een beetje te draaien, en dan heb je een mooie ronde kras.
nou en, die gasten nemen toch meestal wel het zekere voor het onzekere en komen vast wel tot een oplossing.
Hier moet ik WouteR gelijk geven. Dit is echt goed mogelijk. Je Xbox kan dit niet gedaan hebben als het alleen op je SegaGT/JSRF cd is. Kan iemand per ongeluk gedaan hebben. Als je een spel koopt altijd kijken voor krassen .
Zit die sega pack ofzo niet in een kartonnetje i p v doosje? Kan dan toch nie zo ronddraaien? (lol dit is interessant)
Als het een segapack is..... heb je toch nog garantie?? Die actie is nog maar een paar maand aan gang!
Omdat (in Belgiƫ toch) de wet veranderd is, en bij alles zelfs auto's zijn ze nu verplicht minimum 2 jaar in plaats van de vroegere minimum 1 jaar te geven!