hallo, ik weet niet of jullie al het spel rose online kennen, het is een béta mmorpg die gratis te testen en te downloaden is (www.roseon.com ). Op de site staan ook allemaal dingen over het spel en screenshots. Ik kom alleen vaak zelf niet verder met sommige opdrachten, zo zit ik nu dus vast met de fearful disease quest (verkregen van de visser op de adventure plains). dus mijn vraag aan jullie, zouden jullie me kunnen helpen? mvg scorpius nog wat trainingstips waarop te jagen bij welk lvl: Lvl 1 - 4: Birth Isle Lvl 5 - 10: Adventure Plains Lvl 11 - 15: Formics Lvl 15 - 20: Woopies Lvl 20 - 25: Beetle Bugs Lvl 25 - 30: Queen BeeBees (or help to kill the Aqua King in Elveroon) Lvl 30 - 35: Aquas Lvl 35 - 40: Grunters Lvl 40+: Go to the forest, beach, or even to another planet.
Ben zelf lvl 30 soldier is iemand hier al op Lunar geweest en van die fearful disease die heb ik zelf gecancelled je moest volgens mij ergens bij paddestoelen zijn maar die kon ik niet vinden
Ik ben Level 80 Hawker, maar ik ben ermee gestopt het werd erg langdradig. Als je Level 50 bereikt kun je in een Cart dat is wel erg lachen!
jah... dat is eigenlijk altijd in het weekend, probeer het weer eens door de weeks. dan zijn de servers 'full' en kan je gewoon joinen
Niet altijd hoor ScorpiuS, ik had gisteren een channel en die was full. Raar eigenlijk, full is vol, exceeded is overschreden. Ik ben lvl 17 muse, maar ik wil een dealer zijn. Jammer genoeg kan je alleen als je lvl 70 en hoger bent veranderen van job. Miracle NL ik mag jouw RoseOnline account zeker niet hebben? Als het wel mag, email me dan of voeg me toe op MSN: cybotexpert@hotmail.com
Ik vind die registratie gaar... Vragen ze om je moeder's maidens name, wtf moetne ze daar nou weer mee? En ook je telefoonnummer, ik wil niet dat ze mij gaan bellen heb ik straks een of andere schrale koreaan met gebrekkig engels aan de lijn
Vandaar dat mijn moeder ook opeens pietje puk heet voor hun. Btw, ik wil dat Rose ook spelen, maar bij mij zijn die servers ook steeds exceeded.
Ik wil Rose Online ook spelen, maar ik krijg bij het opstarten een of andere error met koreaanse tekst en yes of no. Ik heb al wat gegoogled en wat dingen gevonden, maar die helpen niet echt
idd, rose is veel te druk geworden... ben er maar mee gekapt want kdeed er gewoon steeds te lang over voordat ik eindelijk zo'n server binnenkwam... vind het nogal zonde maarjah, wie weet koop ik um wel als ie officieel uitkomt!
mmmm. ik ben er all zo lang mee gekapt.. vond het niet echt super meer.. mischien zo nog ff maar ik zie wel.
Ik ben nu lvl 10, en heb koddige rode schoentjes, groene handschoenen, en een heuse stoere elfjeshoed! Maar ik heb eigenlijk een vraagje, hoe kun je eigenlijk dingen kopen in die winkeltjes? Wanneer je naar zo'n vaag huisje staat, staat er zowel een menuutje met plaatjes bij 'Buy' en 'Sell'. Ik wil dus van buy een beter zwaardje kopen, maar dat kan dus niet? Ik heb genoeg geld en ben ook sterk genoeg, maar ik kan dat ding niet kopen. Ik heb al geprobeerd dat zwaardje aan te klikken, 2x aan te klikken, naar een ander menuutje te slepen enz. Maar het wil maar niet lukken. :{ edit: is al gelukt!
oW ok*) weet je ook al hoe je bij kleine shops kan halen!? gewoon de item die je wil hebben bij die kleine shop gewoon slepen in je inventory en soms kan je ook iets verkopen!!
Ja, ik heb dat al gedaan. Had ik voor dik 2000 zo'n grappig zwaardje gekocht, blijk dat ding echt zwaar flut te zijn. Zo'n bamboestok, waarvan iedereen er toch wel een stuk of 5 van heeft is nog een stukkie sterker, alleen gaat die ietsje langer mee. Btw, ik wil ook zo'n grappig karretje, die dingen zijn echt stoer!