1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

router aanschaffen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door schijterwt, 16 nov 2005.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Aangezien ik een laptop en een DS in huis heb vind ik het tijd worden voor draadloos internet. Ik ben alleen een beetje een leek op dit gebied.
    De router moet draadloos internet ondersteunen en moet meerdere ingangen hebben voor van die ethernetkabels. Ook zou het leuk zijn als ik mn printer er op aan kan sluiten.

    Kheb al ff in de stad rondgevraagd maar daar kreeg ik alleen maar standaard verkooppraatjes. Kan iemand hier bij helpen? ervaringen?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    *verplaatst :cool:
     
  3. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    die router van Linksys is wel goed geloof ik? ook netgear heeft een aantal goede wireless routers..

    voorbeelden:

    -Linksys Wireless-G Broadband Router (WRT54G)

    -Netgear Wireless Firewall Router (WGT624)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een wireless router gaat kopen raad ik je een 802.11 A & G combi aan ... deze is wel wat duurder, maar dan heb je straks geen problemen als je ooit grote bestanden wilt streamen
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Zat eerlijk gezegd aan een budget van €75 te denken. Iemand toevallig laatst een router gekocht in deze prijsklasse?
     
  6. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens