[XOne] Router connectivity probleem

Discussie in 'Games' gestart door GrEyFoX1987, 7 sep 2004.

1. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik zit met een behoorlijk probleem, ik kan gewoon op xbox live maar ik kan sommige mensen niet horen en zij mijn niet, nou is dat opgelost doordat diegene een nieuwe router heeft gekocht maar als ik in rainbow six 3 black arrow wil spelen over competition zegt hij dat mijn netwerk te zwaar beveiligd is, nou heb ik al van alles geprobeerd, firmware update van router, de poorten uit pejann zn sig open gezet en zelfs DMZ maar als ik dmz aan zet op mn router vind mn xbox geen dns ook al geef ik mn xbox een vast ip.... weet iemand wat ik nog meer kan doen?

alvast bedankt...

2. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    One Word, ICS, Internet Connection Sharing van je internet, zoek op google Hier Dus en gij zult vinden. Ik had er ook last van.

Internetverbinding delen

Je hebt een gedeelde internetverbinding nodig als je kabel- of ADSL-modem een USB-model is of als je een interne PCI-modem hebt. Als dit niet het geval is, kun je beter een ander verbindingstype kiezen.

De meestgebruikte Windows®-besturingssystemen beschikken over Internet-verbinding delen (Internet Connection Sharing).

Bij dit type verbinding wordt gebruikgemaakt van Microsoft® Windows XP Internet-verbinding delen (Internet Connection Sharing). Hierbij kun je een internetverbinding delen met verschillende apparaten. Je moet dan wel je Xbox aansluiten via je pc en je pc aanzetten om games te kunnen spelen op Xbox Live.

Zet eerst de apparaten (Xbox, kabel- of ADSL-modem en pc) uit voordat je kabels aansluit. Bij externe modems moet je de stekker uit het stopcontact halen om het modem uit te zetten.
    Verbind de USB-aansluting van het kabel- of ADSL-modem met één van de beschikbare USB-poorten op de pc met de USB-kabel.
    Sluit de Ethernet-uitgang op de netwerkkaart van de pc aan op de Ethernet-poort aan de achterzijde van de Xbox met de 'crossover' kabel (gekruiste Ethernet-kabel).
    Zet het kabel- of ADSL-modem aan en zet vervolgens de pc aan.
    Configureer Internet-verbinding delen (Internet Connection Sharing) in Windows voor het delen van de internetverbinding met je Xbox.
    Controleer of je pc toegang heeft tot internet wanneer je Internet-verbinding delen (Internet Connection Sharing) hebt geconfigureerd. Als dit niet het geval is, neem dan met ons contact op.
    Zet je Xbox aan en let erop dat er geen disc in de disc-lade is geplaatst.
    Kies Xbox Live in het Xbox Dashboard.
    Als het goed is, wordt nu het Xbox Live-scherm weergegeven ('Account Management, New Account, Network Setup')! Je bent dan verbonden met Xbox Live. Vervolgens moet je je aanmelden bij Xbox Live.

Als je Xbox niet automatisch een verbinding kan maken met Xbox Live, wordt het volgende bericht weergegeven: 'Could not connect to Xbox Live. Do you want to troubleshoot your network connection?' Zie Problemen oplossen met Internetverbinding delen voor meer informatie over dit probleem en de stappen die je moet verrichten om het probleem op te lossen.

Opmerking: voor een gedeelde internetverbinding moet je je pc aanzetten om toegang te krijgen tot Xbox Live

of neus hier maar even rond: Xbox NL hulp

Succes Ermee

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: wat heeft ics met routers te maken?

een router is de beste oplossing

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    maar waar heb ik dan een router voor? :mad: ik krijg dat zoiezo niet voor elkaar want ik heb een vader die persé die router wil houden enzo :mad:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Deel Deze Pagina