Router Firewall

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 29 jul 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hey gasten, ik heb dus zo'n sitecom router voor dat xbox live, me neef heeft die poorten opengezet die opengezet moesten worden zodat xbox live werkt, maar nu heb ik dus weer ff america's army geinstalt, maar nu kan ik dus geen een server meer joinen, dus toen heb ik die router firewall effe uitgezet en toen kon ik wel joinen, is 't gevaarlijk zonder die firewall en als ik die firewall hou moet ik dus die poorten apart openzetten? En als de firewall uitstaat staan alle poorten open?

Ja sorry maar ik ben een beetje een router n00b :)

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik geef niet helemaal antwoord op je vraag, maar dit kan je vraag wel verhelpen:

America's Army heeft ook bepaalde poorten nodig. Die poorten kan je ongetwijfeld in de help file of op een site of een forum ergens vinden. Als je neef deze poorten nou ook open zet zal je je firewall gewoon aan kunnen laten staan als je AA wilt spelen!

3. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit of je Firewall aan of uit hebt staan. Ik wordt ook bestookt met virussen als m'n Firewall aanstaat en denk maar niet dat Norton die verwijdert:mad:

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ok, in ieder geval al bedankt voor de antwoorden, maar ik moet alleen nog even het volgende weten: Als je je firewall uitzet staan dan alle poorten open?

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup........
    Maar de oplossing van Eckie is nog steeds het meest effectief/eenvoudige, kleine moeite om dat te doen:).

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar ik snap die interface ding niet helemaal, wacht ik zal zo even wat pics proberen te posten...

---
    Q: What ports need to be open on a firewall to run the game?
    A: UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Auth server.
    ---

lol hoe vul ik dat allemaal in, ik heb 't wel eens geprobeerd maar 'k snapte er vrij weinig van

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Erm... ik zou zeggen:

- vink 'enable' aan
    - tiep 'AA1' op de plaats van 'web'
    - kies jouw PC in het lijstje van PC's (dat lukt wel toch? :eek:)
    - laat TCP staan
    - tiep 1716 in bij internal port en external port
    - klik op 'add as new server'

nu heb je 1 poort toegevoegd
    Herhaal dit nu allemaal. Alleen moet je de volgende dingen vervangen:
    - verander 'AA1' in 'AA2'
    - verander 1716 in 1717

Nu heb je de tweede poort toegevoegd. Doe dit voor alle poorten.

(Zo zou ik het doen, ik garandeer je niet dat het ook echt zo werkt, maar de kans is vrij groot van wel! :+)

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb ik daar ook een keer gedaan bij een sharing program maar toen had het niet echt resultaat, misschien lag het aan het proggie, ik zal 't zo wel effe doen :) mja iig bedankt voor de moeite :9

enne oja, voor de verandering close ik de topic effe ipv jullie :D

grmbl de admin options rechtsonderin zijn verdwenen :mad:

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Verdwenen?

Jij hebt geen admin options in consoles/pc/internet forum! :p
    Je kan alleen je eigen threads in Xbazar sluiten, verder niet. Ik laat het topic nog even open, voor als je later misschien nog problemen hebt.

Deel Deze Pagina