Hey gasten! Ik wil mijn porten forwarden in mijn Sitecom WL 530 router. Als ik nu inlog via: 192.168.0.1 en de gebruikersnaam en wachtwoord invul krijg ik dit te zien. Ik kan helemaal nergens meer op drukken, alleen nog op DHCP Dit was voorheen niet! Ik kan geen channel aanpassen, port forwarden enz.. wat moet ik doen?
De functies onderaan het scherm zoals internet en network werken ook niet meer ? Geef de router eens een hard-reset waarschijnlijk heb je hem per ongelijk ingesteld als een Switch. [Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]
bedankt voor je snelle reactie! Daar kan ik niet op klikken, ik ga nu even een hard reset proberen... laat je zo het resultaat weten ----- Helaas nog steeds hetzelfde probleem na de harde reset!
Die IP is je interne IP, je moet je externe IP invullen om te gaan forwarden. Om je externe IP te zien ga naar http://canyouseeme.org/
ja dat begrijp ik wel, maar ik moet inloggen op m'n router en dan krijg je dat plaatje te zien (je kan dus zien dat ik nergens op kan klikken!!!)
Ik opende 192.168.0.1 in Internet Explorer en toen kreeg ik wel alles te zien. Dus het zal wel aan Google Chrome liggen