Ik kan dus ineens niet meer online met een router. Zowel internet als Live werken niet meer als ik op de router aansluit (een Linksys Etherfast Cable/DSL Router). Als ik zonder router werk kan ik wel gewoon inernetten op de met de snelheid die bij @Home breedband hoort (best snel dus!) Heb al een andere router geprobeerd van Belkin maar ook dan lukt t niet. Ik snap er werkelijk geen bal van waarom t nu ineens niet meer werkt. Vrijdagavond zat ik heel de avond op Xbox Live en kon ik ook gewoon internetten met de router. Van t weekend was t ineens helemaal over. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen om weer op Live te komen Wie weet raad?
helemaal niks typenummer router is BEFSR41 (wired via ethernetkabel) Heb wel een keer gehad dat ik wel met de router aangesloten kon internetten maar niet op Live. Nu werkt dus helemaal niks meer. Overigens wat vreemd is: toen ik nog wel gewoon op internet én Live kon met de router kon ik niet mijn Outlook Express mail openen...
heb trouwens ook al de netwerkkabel direct van de modem naar de xbox gedaan maar ook dat lukt niet, dan blijft de connection test al steken bij het ip adres verkrijgen. als ik nu een test doe met de router aangesloten blijft de test steken bij DNS en vind ie wel een ip adres.
na t bellen van een maat van me die nogal thuis is in deze technische shit doet alles t weer perfect met router (inclusief outlook) Waren nogal erg veel instellingen en updates maargoed ik ben weer online op live dus hie rkan een slotje op