I heb nog eens wat topics af gegaan, en ik hoor allemaal shit over routers... HEB JE EEN ROUTER NODIG: JA/NEE? voor xbox live!? nee toch,gewoon je modempje in je boxje pluggen!! wat zit iedereen toch te zeiken over routers??
Jij geen pc aan willen hebben? Met een router kan je tegelijk xbox liven en op je PC inetten, daz dus lekkur handig, maar ja, jij vind het blijkbaar leuk om stekkers te wisselen, de hele tijd...
maar het moet dus niet? owkey dan.... waarom zou ik op internet willen terwijl ik lekker aant gamen ben,en zooo erg vind ik het nu ook niet om dat stekkertje in en uit te trekken
als je met een router tegelijk internet en Xbox Live doet gaat dat dan ernstig ten koste van de snelheid? Met ander woorden, wordt Xbox Live dan onspeelbaar?
Router is altijd makkelijk, je trekt gewoon eenkabel naar je X-BOX en een naar je pc dan kan je onafhankelijk van elkaar toch het net op en ook kan je ze tergelijkertijd aan hebben, je snelheid gaat alleen achteruit als je flink aan t downloaden bent maar msn ofzo kan rustig aan bliojven staan
FAQ van dit forum. Een router is gewoon handiger als je meer dan alleen je xbox aan wilt sluiten. That's it...
Met een kabel verbinding heb je gelijk. Met sommige adsl verbindingen heb je eveneens gelijk. Met KPN adsl kun je het schudden, want je kunt een Xbox niet erchtstreeks aan je kabelmodem hangen als je KPN adsl hebt. Met de nieuwere modems kan het weer wel, want die hebben een ingebouwde router. Als je de Alcatel-Hack toepast kan het overigens ook met een oud Alcatel modem, maar dan zit je wel eerst in je modem te klooien.
Schrijf dan maar beter nix, als je niet weet wat je schrijft, want dat is echt onzin. Natuurlijk wordt de kwaliteit van je verbinding beinvloed als je met meerdere apparaten tegelijkertijd het internet op gaat. Maar de mate waarop het beinvloed wordt hangtsterk af van wat je aan het doen ben. Ik heb een 256 uplink verbinding (fast adsl). Als ik WinMX 5 minuten aktief heb dan zit de uplink helemaal vol met mensen die files bij mij komen halen en dan kun je Xbox Live wel schudden. Als ik Live wil spelen dan knijp ik WinMX terug tot 128Kb en dan gaat het wel goed. Je hebt gewoon 128kbit vrije bandbreedte nodig. Ga daar nou maar van uit. Als je op een PC zit te browsen of downloaden is er niest aan de hand. Als je een flinke ZIP naar je vriendje stuurt dan krijg je tijdelijk storingen op Xbox Live. Such is Live!
Hoezo weet je zeker dat jou router die niet ondersetuend.. op website van xbox.com staan de routers die ze hebben getest maar er zijn heus meer routers die het ondersteunen alleen hebben ze het niet getest... ik zou zeggen sluit je xbox aan speel beetje met instellingen en hij werkt vast wel