Weet iemand nog een i-net adres waar ik een adsl router kan bestellen die voor live geschikt is? edit: arg sorry dacht dat ik op het goede board stond, niet dus.
Als ik jouw was, dan zou ik nog lekker 3 maanden wachten totdat Live! er hier echt is. Dan pas weet je zeker wat wel gaat werken en wat niet. Europese situaties kunnen wellicht verschillen t.o.v. de US. Ik wacht bijv. met het overstappen van Chello naar een mogelijke andere/betere ISP totdat ik zeker weet met welke ISP's Microsoft een deal heeft gesloten m.b.t. QoS op de pakketjes van de XBOX.
hmmmzzz, bij de mediamarkt kan je een router kopen voor 99,-- euro... is wel goed.... en dat is de belkin die daar aangegeven staat
Mja ik wil nu onderhand echt wel adsl hebben en een router moet ik dan ook gelijk hebben want ik heb een eigen pc en de familie comp moet ook adsl hebben. Mmm misschien is even kijken maar MM is wel ver weg voor mij, iemand misschien nog een ander adresje?
als je 14 maart breedband internet gaat aanvragen, dan zit je pas online na een maand als het niet langer is, en ik neem aan dat je meteen wilt gamen online...
chello @home wanadoo en al die andere grote internet providers gaan werken met xbox live, maar das logisch...
ja noem eens een reden waarom je niet online zou kunnen met breedband kabel of adsl van chello @home wanadoo etcetera....
We hebben nou gewoon een router bij kpn zelf besteld, ik zie wel of hij werkt ander blijf ik gewoon bij UT 2003 en battlefield 1942 .
als ik een router wil gebruiken moet ik dan meerdere IP adressen hebben of kan dit met 1 IP adres (ik wil internet op 2 pc's of meer en de Xbox.) alvast bedankt
Ik heb ook een routertje, maar zit met de vraag of die wel XboxLive! compatibel is... het is de Draytek Vigor 2200E, die waarschijnlijk wel meer mensen zullen hebben. Staat niet op de xbox.com site in de lijst, maar ik kwam wel ergens op een ander forum iemand tegen die met een andere Draytek (USB-modem) zonder enig probleem on-line kan. Weet iemand of deze router XboxLive! zal ondersteunen?