[XOne] Router voor meerdere apparaten?

Discussie in 'Games' gestart door Deathrow JJ, 14 nov 2004.

1. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik deze post in de centrale routertread moest plaatsen, maar ik heb een net iets andere vraag.

Is het mogelijk om 2 PC's en 1 Xbox aan te sluiten op 1 Router, of moet je daarvoor twee kopen?? Ik weet namelijk niet hoe zoiets precies in elkaar zit

Bij voorbaat dank voor respons...

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan, je moet dan alleen zorgen dat je router 3 of meer uitgangen heeft :9

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja zie de centrale router thread voor meer info ... over welke routers

Die vraag was daar ook al een keer neergezet .. dus ja had daar gepost kunnen worden ... je hebt 1 router nodig per netwerk .... dus 1 router is voldoende voor je thuis netwerk ... een router zorgt er voor dat de informatie naar de juiste machine gaat ...

Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  4. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook met 2 xboxxen op 1 router? is het dan ook nog mogelijk om via xbconnect te spelen??op 2 xboxxen natuurlijk 8) :p -->lijkt me wel want xbconnect is niet meer dan een draadloos linknetwerk toch? :confused:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat vroeg ik mij ook al af, maar ik denk dat neXBC maar 1 xbox kan detecteren.

6. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het wel, xbc ziet 1 xbox, maar zodra je een game joint of host, zie je bij de andere xbox ook de game, het is maak vaak zat gelukt

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  8. Kan je ook met 2 xboxen tegelijk op live dan?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja (als je een goede router hebt wel en een goede internet vebinding)

10. Ah okee, bedankt.
    Collega van me en z'n broertje wouden namelijk allebei een xbox kopen voor op live.
    Ik had gezgd dat je waarschijnlijk niet met 2 xboxen tegelijk op live kon vanwege IP en shit.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van je router af ... heb je een goedkope router kan het wat lastigger worden ... maar inpricipe moet het gewoon werken... met ICS gaat het in iedergeval niet werken

Deel Deze Pagina