[XOne] [router] xbox verplaatsen

Discussie in 'Games' gestart door The Stig, 26 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, we hebben thuis een router met 4 poorten, 3 voor PC's en 1 voor xbox live. Mijn xbox staat beneden en in me kamer heb ik ook een internet aansluiting voor me PC. ik zetten vaak m'n xbox in m'n kamer om xbl te spelen in m'n kamer door de internetkabel te ruilen van PC naar xbox, dat ging goed. Tot dat ik m'n xbox op zolder aan de internetaansluiting verbond. Tot raakte de router van slag. Maar nu mag ik niet meer in m'n kamer spelen, omdat me ouders bang zijn dat de router weer van slag raakt. Wat moet ik doen, ik denk dat het geen probleem is, maar ze geloven me niet?

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zou ook geen probleem mogen zijn. Eerst je Xbox verplaatsen, dan de netwerksteker er in, en pas daarna de Xbox aan zetten. Dan zou alles gewoon moeten werken. Als dat niet zo is, en je ouwelui willen je niet geloven... tsja... dan heb je pech... Het enige argument wat je dan nog hebt is "Ja, maar papa, jij koopt toch niet zo'n goedkoop kut-routertje dat meteen van slag raakt als ik me speeldoos aanzet?" maar of dat nou helpt... Hmmm...

Misschien heb je geld over voor een dure netwerkadviseur die een rapportje aan je vader moet schrijven. Zal ik mijn telefoon nummer effe in je PMbox zetten? :+ ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gaarne verder praten in de centrale router thread :) of de onderhandellingen af ronden via PM :)

Maar zoals Pejannl al zei het moet geen probleem zijn .... er zou nog een kabelbreuk kunnen zijn (maar dat lijkt me sterk) ... geef in de centrale router thread even je netwerk gegevens ... A) welke router B) welke foutmelding router ... enz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina