[XOne] router

Discussie in 'Games' gestart door grooVin, 14 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grooVin

grooVin wanna battle??!

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik wil mijn xbox aansluiten op een router. Wie weet wat een goede is en werken de wireless routers goed of kan ik net zo goed een normale router kopen?

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelf een normale router en dat werkt prima...ik heb er ook over na gedacht om een wireless te kopen maar voor de ckerheid kocht ik toch maar de normale...

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    die van sweex zijn altijd wel goed klik hier

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    In de XBM stonden 2 routers, maar die waren beide boven de 100 Euro, en dan wordt XboxLive wel erg duur ineens, weet iemand of er ook goedkopere zijn???

5. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm sitecom misschien (www.informatique.nl) maar sitecom zijn niet de allerbeste. Ik zou op die zelfde site voor een Netgear gaan. die zijn ietsjes duurder maar wel veel beter.

succes

6. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die linksys (niet de draadloze) die in het XBM stond kost volgens mij ongeveer € 75,- , de prijs die daar stond klopte in elk geval niet. Verder heeft Sweex nog verschillende routers, de normale versie kost € 49,95, maar er zijn er ook nog met printserver en/of wireless, wat die kosten weet ik niet.

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    klik

Hier is de centrale thread, kijk daar ook even want daar zijn natuurlijk ook van dit soort vragen. Ook op de offcieele Xbox site (xbox.com) vind je een lijstje van routers die het doen en niet doen met Live!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    /Mod Graag in de centrale router thread verder praten

alvast bedankt Fardo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina