1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Rouw in het openbaar is puur egocentrisme'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the Outblast, 14 mrt 2004.

  1. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    'Rouw in het openbaar is puur egocentrisme' (met dank aan perfect shit)

    Ik ben het hier roerend mee eens en vind threads als de volgende ook pure onzin, en idd wijzen op egocentrisme als je serieus verwacht dat iemand iets heeft aan jouw rouwbetuiging

    de thread in kwestie:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=47965
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    JUIST! HELEMAAL MEE EENS al die mensen met een X of whatever in dur naam..
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, verschillende mensen zeiden ook al tegen me van ja, doe x in naam als rouwbetoon en bla bla bla.......Ik vind ut echt niks hebben ja sorry, maar vind ut tog!!
     
  4. Ik voel me helemaal thuis in deze thread :D
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zie sowiezo het nut er niet van in. ik denk dat de nabestaanden zich wel over andere dingen druk maken dan over msn namen/statussen/wat dan ook.

    en als mensen dan ook nog boos worden als ik mijn naam/status niet verander vraag ik me af of zij wel weten waarom ze het veranderd hebben..
     
  6. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu krijg: Respect voor de gebeurtinissen in madrid zet de letter O in je naam, De letter O staat voor otter dat is het symbool van madrid. Stuur dit naar alle mensen in je lijst HAHAHAHHA
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Jup, ik doe niet aan die massa gekte mee, vind die thread ook grote onzin. Dit is een xbox forum, geen condoleance forum. Ookal is daar ASEL voor gemaakt, niet voor die doelen.
    Dan kan je wel een appart forum er voor gaan maken..:{
     
  8. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    het was toch de x wat je voor je naam moet zetten
     
  9. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    lees is een keer man!
     
  10. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    domheid
     
  11. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met die X vroegen ze mij ook, als counter zette ik Y voor mijn naam :+ en meerderen volgden, hele actie geflopt van die lui :D. Idd onzin, maar ja toch maar meegedaan, niet met die X maar met die thread, ze kunnen het toch niet meer lezen.
     
  12. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft Y meteen in naam gedeponeerd.

    ik vind dit ook dikke onzin.
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens.

    Ik vind dat condoleance topic dat nu loopt ook echt triest, maarja :{.
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Kom je online, krijg je van 5 lui het bericht dat je een X voor je naam moet doen.
    Zeg je van: "Denk je nou echt dat die lui er wat aan hebben dat jij dat doet...idd NEE!!"
    Dan hebben ze meteen niks meer te zeggen. En ondertussen heeft meer dan de helft een X voor z'n naam, ik had eigenlijk XXX voor me naam moeten doen :+
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd, net of zo'n spaanse vent dan denkt:

    Ik ben mijn vrouw, en 2 kinderen kwijtgeraakt, maar in nederland zetten ze een X voor hun msn-naam, en dat is ook wat waard!

    Wat een bullcrap, als je wilt helpen stuur je gewoon geld, of voer je actie ofzo, en zet je geen x voor je nick...
     
  16. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel een goede zaak dat je er even bij stilstaat, maar om nou bloemen te gaan leggen bij een graf van iemand die je niet persoonlijk kent vind ik hypocriet...

    ik heb respect voor Pim Fortuyn, ik heb respect voor Lady Diana, en allebei zijn ze onrechtmatig gestorven, maar om dan te doen alsof je echt in en in verdrietig bent, vind ik ook puur egocentrisch: 'kijk eens hoe begaan ik ben met deze persoon' 'hij betekende alles voor me, snif, snif'

    en om een condoleanceregister te openen op een Nederlands xbox-forum voor doden van de bomaanslag in Madrid, is volkomen zinloos imo...
     
  17. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, ik ben het dus helemaal eens met jullie he. Als voorbeeld: bij ons in de wijk is een tijdje geleden een auto tegen een boom gereden en die bestuurder is overleden. Allemaal heel zielig, maar nu hebben ze heel overbodig een soort bedevaartsoord van die boom gemaakt, met bloem, lantaarns en kaartjes. Sinds kort staat er zelfs een bankje (met prullebak uiteraard) tegenover! Dit soort dingen vind ik echt te ver gaan.
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil het er niet bij jullie in dat er mensen zijn die hun woede danwel verdriet érgens kwijt willen? Zo'n onderzoekje op een universiteit is alleen opvulling van tijd tot er een onderzoek komt dat alle conclusies tegenspreekt.
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Door een X in je Msn naam te zetten? :confused:
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar gaat het me niet om, het punt is dat iedereen die buiten de eigen kring tekenen van rouw laat zien van egocentrisch gedrag wordt beticht door dat onderzoek, bekijk die link maar eens.
     

Deel Deze Pagina