Hallo, Ik ben de leider van de Royal Soldiers clan en wij zin op dit moment erg naar het zoek naar hardcore gamer zowel voor de volgende games. ~Call of Duty 2 ~Lord of the Rings: BfME2 Binnenkort gaan wij professioneel met onze clan. Er komt een heel gloednieuwe site. (waar ik nu mee bezig ben) Verder kan je mee spelen met een aantal van onze onsterfelijke Call of Duty 2 soldaten waar mee we de tital beste clan van Nederland willen behalen. De voordelelen van het joinen: Een speciale clan site! -In progress Een gezellige clan waarmee je veel lol en overwinningen mee kan beleven. je kan mee vechten met de eerste Alliance op xboxlive. (Hier over zo meer informatie) Je kan mee spelen met Pro gamers op xbox 360 gebied. Dus waar wacht je op? Even over die alliance.. Die Alliance heet Evolution -eVo- Dat is een samenvoeging van 3 clans. Die allemaal samen werken als een Alliance We zijn alle 3 dan nog wel aparte clans, maar je kan elkaar ondersteunen in een clanmatch, ruzie of andere discussies. Ook hebben wij een site van de Alliance. www.360evo.eu.tp Wij zoeken echte pro gamers dus geen n00bs. Denk je dat je het aan kan om met ons de oorlogen te starten en te eindigen? Post dan maar iets terug. M.v.g Bvd NL
Vraagje: Bestaat de clan 'alleen' uit Nederlanders? Zo ja: Dan heb ik wel interesse... voor Call Of Duty wel te verstaan... BFMEII ben ik niet van plan om online te gaan spelen maar CoD2 speel ik al een tijdje online... Gr, Rick