[PC] Rpg maker games

Discussie in 'Games' gestart door Killamonkey, 24 jul 2008.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Last Scenario (game made with rpg maker xp)

Ik heb laatst op aanraden van een vriend van mij de game Last scenario gedownload. Een beetje cheap is het wel, maar hij is gemaakt met een programma genaamd de rpg maker. Ben nu dik 20 uur onderweg en ben er zeer over te spreken.

Als hardcore rpg liefhebber (vooral de FF 1,2,3,4) moet ik zeggen dat het echt een heel erg goed spel is. Mooi artwork en vooral een erg interessant verhaal.

Was dan ook benieuwd of anderen deze game spelen en wat ze er zodoende van vinden. En zijn er meer van zulke pareltjes te vinden?

Hier een korte inleiding en wat screenshots:

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  2. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg tof uit. Misschien maar eens een kans geven. Voor een goed rollenspel ben ik altijd wel te vinden :).

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat je dat soort animaties kon weergeven, gemaakt door RPG maker. Heb het programma zelf ook :p

Maarja, lijkt me wel een leuke game. Misschien download ik het wel :p

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    waar kan je die game downen dan? :)
    ik heb zelf ook een game gemaakt met RPG Maker XP, alleen was die niet zo top :9
    programma'tje staat zelfs nog geinstalleerd op me pc :cool:

edit/ k heb de download al gevonden :)

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ anju en steel dogg

Als je van de oldskool FF's houd ga je de game zeker waarderen. Er zitten een aantal aardige plottwists in en heb Lost Odyssey opzij gelegt om deze game te spelen ;) (Gameplay over graphics!)

Maar goed ik zou zeggen: probeer het gewoon want het kost je niks (apart van je vrije tijd dan)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    De (goede en/of klassieke) RPG games die ik ken zijn flash games (buiten "gewone" games om).

Ook zelf gemaakt dus (tenminste door 1 persoon vaak) maar andere programma's en zo.
    Deze misschien onthouden voor de toekomst ooit.

7. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een RPG te schrijven. Dit gebeurde bij een oudere versie van RPG maker. Maar wat een werk is dat zeg...Ik had het eerste dorpje af met een paar quests, maar daarna nooit meer verder gegaan....

Als je geduld hebt, is het cool om zoiets te maken...

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ Nitramuse

Jammer dat je gestopt bent want als hardcore gamer weet je precies wat wel en niet werkt... Ik ga denk ik ook maar eens wat aanklooien met rpg maker want ideen heb ik maar uitvoeren: ho maar! ;)

En btw truste all!!!

Deel Deze Pagina