Ik wil binnenkort een xbox gaan kopen, maar ik vraag me af of er wel een aantal goede role playing games voor uit zullen komen. Hoewel ik net als iedere gezonde gamer het wel leuk vind om iemand aan flarden te schieten in een shoot'em up of in beat'em up games ( vooral met vrienden multiplayer) , zijn voor mij de roleplaying games toch het beste. Bijvoorbeeld roleplaying games zoals baldur's gate vind ik erg tof en ik vroeg me dan ook af of die ook in voldoende mate op de xbox zullen verschijnen? [QUOTEyou'll regret this intrusion girl!(cassandra de vries perfect dark n64) [/QUOTE]
bulder's gate ook (maar die heb je waarschijnlijk al ) edit: project ego ziet er koel uit, verwacht ik veel van
er komen dus in ieder geval wel goede rpg's. Gelukkig maar, dat hoort bij een console als de xbox! een vriend van me zei namelijk dat er bijna alleen maar racespellen en 3d-shooters zouden komen, dus vandaar. Verder nog een klein vraagje. Jullie hebben bijna allemaal toffe plaatjes staan bij jullie namen hoe krijg je die? helaas is de beste al bezet( sarah michelle gellar), maar ik heb al een ander plaatje op het oog, maar hoe moet dat??? Ik ben namelijk niet erg technisch onderlegd met de computer, het enige dat ik kan is gamen
Tenerezza, ook een (japanse) rpg en XBOX only !!! zo'n plaatje is een avatar, kan je gemakkelijk toevoegen bij je 'edit options' in je 'user control panel'
sniks altijd klaar om een medemens te helpen (en vooral als het heel mooie girlz zijn ) edit: lijstje van de rpg's die uitkomen voor de xbox
Psychonauts http://www.xbox.com/psychonauts/default.htm?cs_catalog=cat-us Gladius http://www.xbox.com/gladius/default.htm?cs_catalog=cat-us Tork http://www.xbox.com/tork/default.htm?cs_catalog=cat-us nog 3 rpg's.
Morrowind is een RPG in de puurste vorm, echt zo mooie game! Ik heb em een tijdje op de PC gespeelt, en hij is prachtig!! Daarnaast wacht ik ook erg veel op Project EGO en Gothic 2, Baldurs Gate weet ik nog weinig van..
Baldur's Gate is Dark Alliance (zie de thread daarover) zoals die op de PS2 is verschenen. En vergeet Dungeons&Dragons Heroes uiteraard ook niet als eventuele RPG/hack'n slash
zo zie je maar, het zijn niet alleen shooters die op de xbox kome ik vind het te verwachte rpg-aanbod (16!) toch ook al redelijk @ sleepydodo: best mooie avatar btw wie is dat?
x-booster Zeg me niet dat je haar niet kent???! Nou oke ze heet Jessica alba en ze is te bewonderen op fox 8 in een serie die dark angel heet. Ze is net als sarah michelle gellar ( buffy) een superheldin in de serie met speciale krachten. Serie is niet zo goed als buffy the vampire slayer ,maar toch nog grappig. Weet niet precies welke dag het komt, dus dat zul je zelf even moeten kijken. de serie zelf is misschien niet zo geweldig maar de schoonheid van jessica maakt veel goed!
sry maar dat ga ik nu goedmaken! eventjes op internet zoeke... wiiiieeeehaaaa ik zie trouwes toch niet veel tv, weet niet of "dark angel" bij ons (in Belgie dus ) op tv komt zal strak is zien edit: ajajajajaj nerges dark angel te zien...
HAha doe dat x-booster. Oh ja??????? er komt een spel van haar?? ik weet niet of zelfs de xbox met al zijn technische snufjes haar schoonheid kan vangen in een spel Verder is het alleen leuk als ze het ook zelf inspreekt. Maar het kan inderdaad een goed spel opleveren, maar evengoed een grote flop. Maar toch het idee is goed, nu nog de uitwerking goed en dan is er weer een goede game voor de xbox bij!
Ik denk niet dat zelfs de xbox haar schoonheid kan vangen in een spel! nee geintje kan wel een leuk spel worden, maar wordt een beetje afgezaagd als er ook al een spelletje van buffy is.
buffy is gepland voor 19 juli en dark angel is nog volop in ontwikkeling (is nog niet gezgd wanneer het uitkomt) dus tege tege dat je buffy uit is en uitgespeeld hebt zal je wel snakken naar dark angel