Welke rpg's komen er allemaal uit op de box? Ik ben namenlijk een echte rpg fan en ik ga zeker psov2 kopen (had versie 1 al op de dreamcast) project ego (ofzoiets) lijkt me ook wel leuk (zijn daar al ingame pics van??) Ik had ook ergens gelezen dat NeverWinter Nights op de xbox kwam. IS dit al officieel of is het maar een rumor?
is volgens mij bevestigd jah ook komt nog morrowind, maar ik heb me nog nie zo in rpg's verdiept.. vond PSO niet zo leuk, Ego staat wel op mijn verlanglijstje, en ehm Shenmue is dat ook een rpg of..?
NWN is een rumor. Heeft laatst gestaan op nwvault.ign.com en daar zeiden ze ook heeeel duidelijk dat ze het wel een interesante console vinden en dat hun spel er goed op zou kunnen draaien maar dat ze er GEEN plannen voor hebben.. Verder hoop ik ook dat er een berg RPG's komen want die vind ik toch het leukst spelen.. Ga anders op teamxbox.com een kijken naar de Games list en sorteer daar op RPG.. het zijn er nogal wat hoor die je kan kopen op den duur.
effe wat x-tra voorbeelden: - Fellowship of the Ring Q2 2002 - FF XI TBA - Phantasy Star Online TBA 2002 - Pirates of the Skull Grove (? kweet niet zekr of dit een rpg is) - Rign of Fire (? idem dito) zomer 2002 - Shining Lore (? idem dito) zomer 2002 - Strident Shadowfront (? idem dito) Q4 2002 Ik hoop dat je hier wat aan hebt mzzl Munch and Abe
sorry maar ik geloof het niet. Sony bezit een groot deel van squaresoft en ze laten square niet zomaar spellen op een console uitbregen waarvan ze eerst hadden gezecht dat het ps2 exclusief werd