Hallo, Ongeveer een maand geleden kreeg ik voor het eerst de Red Ring of Death. Ik heb de xbox zelf gemaakt, xclamps verwijderd etc. Helaas kreeg ik vandaag weer de RROD. Foutcode: 0022. Iemand enig idee hoe ik mijn xbox weer aan de praat krijg? Groeten, Bert
Niet. Je kan error 0022 (gpu fout) niet eigenhandig maken zonder professionele apparatuur ("Reballing solder station"). Wat jij hebt gedaan is erg tijdelijk en dankzij die fix heb je nu geen garantie meer helaas.. Dus tja er zit niks anders op dan hem door MS te laten maken maar dat kost je aardig wat. Andere optie is om een arcade te kopen ofzo.
Ik denk dat je gewoon een nieuwe moet kopen (arcade) . Je garantie is inderdaad verlopen door wat je hebt gedaan
Er zijn wel verschillende tutorials te vinden over de E2200 probleem. Het is behoorlijk tijdrovend en dat de uiteindelijke operatie lukt is heel klein. Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17] http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052
Ja die xclamp fix enzo die hij al gedaan heeft, maar dat werkt tijdelijk. De schade is dan namelijk al aanwezig.