rrod: nieuwe of repareren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Surreallistic, 18 feb 2011.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gisteravond RROD :'-(

Op zich game ik niet vaak, maar we gebruiken de 360 ook voor dvd's kijken. Ik vrees eigenlijk dat dat de bottlenek is geweest, want de fan draait dan naar mijn idee niet of nauwelijks. De vraag is dan ook of repareren wel een optie is? Kosten hier in de buurt zijn ca. 55 euro, 3 maanden garantie. Een nieuwe doos is duurder, maar heeft weer meer garantie. Of beter toch een stand-alone dvdspeler kopen? Met die goedkope troep dvdspelers heb ik weinig, spelen vaak niet goed de nieuwste dvd's goed af, zoals bijv. Avatar ed.
    Kortom, een nieuwe doos kopen, of repareren en een stand-alone dvdspeler? Beiden zijn ongeveer even duur. In het geval van de nieuwe slimline, kan ik dan m'n huidige saved games kopieren naar de nieuwe HDD?

Wat zouden jullie doen?

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou hem laten repareren met 3 maanden garantie. Als die naar die 3 maanden weer kapot gaat ben je 55 euro kwijt... zoveel is dat toch niet? beter als dat je nu een nieuwe doos koopt voor 200 euro terwijl de ander misschien voor 55 euro ook nog 2 jaar mee gaat;).

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met een Xbox 360 Hard Drive Transfer Cable kun je alle saved game en andere data opgeslagen op je HDD overzetten naar de nieuwe HDD van de Xbox 360 Slim.

EDIT: Het kan niet deze data kopiƫren, alleen overzetten. Maar als je eerdere Xbox 360 het toch niet meer doet zou dit niet uit hoeven maken lijkt mij. Wat wel even belangrijk is is dat het Xbox 360 Slim Model een ander soort HDD gebruikt dan de HDD van de oudere versie, je kunt deze dus niet gewoon op het andere model aansluiten.

Wat betreft je keuze, ik zou denk ik voor repareren gaan, maar of dat handig is kun jij denk ik zelf het beste inschatten.

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag bij de bartsmit in de winkel (niet de webshop) dat ze de arcades verkopen voor 99euro. Met Halo3 en fableII en een controller. Heb je weer 3 jaar garantie op + extra's.

Deel Deze Pagina