Weet er iemand of je met de oude vresie van Rainbow Six 3 straks op xbox live ook tegen mensen kan spelen die de nieuwe versie van Rainbow six 3(Black Arrow) hebben kan spelen? Natuurlijk zal dat, indien mogelijk, alleen op mappen die op beide discs staan mogelijk zijn...
Het zou technisch moeten kunnen. Maar Ghostrecon island thunder had ook een paar maps uit het eerste deel maar daar kon het ook niet bij dus ik zal er maar niet op rekenen.
Het lijkt me niet, gezien er op beide discs verschillende maps te vinden zijn. Ik kon het niet vinden op ubi.com vreemd genoeg. :{
nee tuurlijk niet, want de oude maps van rbs3 in Black arrow zijn aangepast voor exclusieve game-modes die Black Arrow biedt.
dat zal volgens mij nooid gaan. dan kun je zeggen dat iemand die fifa 2004 heeft tegen iemand die fifa2005 heeft speelt.dat kan ook nie het een nieuw spel met nieuwe levels
Technisch moet het mogelijk zijn. Maar dat werkt dan alleen voor de maps die dubbel zijn. Dat licht er gewoon aan hoe je de optimatch functie laat zoeken naar servers van rainbowsix met de die gelijke maps. Alleen heb je dan wel het probleem wat een voorganger zegt als je dan capture the flag speelt in presidio en black arrow kan die persoon mat de orginele niet mee doen. Kwa techniek stelt het niets voor maar de uitvoering is een heel ander verhaal dus kan je er gewoon zeker van zijn dat dit niet zal werken.
Het is geen deel 2. Daarnaast zou Ubisoft wel gek zijn om je die mogelijkheid te geven, want ze willen toch juist zoveel mogelijk games verkopen?
Als ze dit juist doen verkopen ze juist meer games. Want als de host dan een map host die niet in het orgineel zit dan baal je wel en ben je eerder geneigd het spel te kopen omdat je dan ook mee kan doen. Maar ik snap deze hele threat niet zo want het gaat geloof ik om 4 maps die uit rainbowsix 3 komen. Maar ik heb moto gp 1 ook gekocht omdat ik baalde dat ik altijd maar als ghost rond moest rijden in maps die niet in de demo zat. Zo zou dat met dit ook kunnen werken. Maar voor 4 maps zullen ze niet al die moeite doen.
mensen, zoals ik al eerder vermelde zijn de levels uit rainbow six 3 heel anders in Black arrow, juist omdat die maps veranderingen ondergaan zijn om de nieuwe spel modes mogelijk te maken. Dit houdt in dat er extra muren zijn, en dan alleen al zit er geen verhouding in de levels meer en is het onmogelijk om de vernieuwde airport 1 te spelen op de originele rainbow six 3 disc. Want het is in feite toch een ander level
Naast het feit dat er nieuwe levels in Black Arrow zijn is de kasn ook groot dat er dingen in de movement codering is verandert of dat je nu bijvoorbeeld ook een melee attack hebt. De kleinste verandering maakt het 'samen' online spelen al onmogelijk.
Ik heb net een berichtje gelezen dat er ook nieuwe moves zijn. Dat bevestigd dus dat je niet met de originele RB6 online kan. En wat maakt het uit? Het spel kost maar € 24,50. Daar doe ik niet moeilijk om