Ik zit te twijfelen tussen deze games en heb PGR al een gespeeld in de winkel maar vond het eigenlijk maar een bagger game omdat als ik me knop naar rechts induwde me z3 niet naar rechts ging en dat als ik bij een auto me stuur omgooi het echt wel naar rechts wil. Dus op dit moment lijkt RSC me leuker maar ik wil graag iemand anders mening horen. Ik wil graag goede grpahics maar ook een hoge framerate (uit filmpjes lijkt de framerate van RSC hoger, maar is dit ook zo?) en ik wil goede multiplayer support en houdbaarheid.
Topic #10. Kijk het forum even door aub. maar over dat Z3 gedoe, dat werkt gewoon goed hoor, komt denk door de verrotte demounit
Snapte ik dat het forum 10 is maar ben erg lui naar mijn proefwerkweer Maar ik vraag het me af of het door de verotte demo unit kwam want de framerate vond ik niet echt drastisch hoog met 1 auto op de grid dus. Maar RSC lijkt me toch vetter maar ik wil toch weten wat jullie ervan vinden. In een rally zit een 206 en die roelen want die heb ik ook
ik dacht na het spelen van de demo ook dat ik beter rsc kon nemen ook vanwege de super graphics maar ik kan je nu zeggen dat pgr echt wel veel vetter is ik had ze allebij (rsc verkocht) en kan je zeggen dat je aan pgr meer hebt kuddos kicken ass!
mwah Je doet er zeker wel n tijdje over, maar ik zit nu bij de eennalaatste level geloofk, en moet nog 3 autos. Ach, je kan nie alles hebbe
tis wat je leuker vind door een stad racen of door de open natuur met humps en bumps. ik heb voor rsc gekozen
ik zelf heb de voorkeur aan PGR zeker vette auto's en tracks als de Rally je meer trekt , dan moet je natuurlijk RSC kopen