RSC of PGR?

Discussie in 'Algemeen' gestart door RZA, 29 apr 2002.

1. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik wou ff weten welk spel nou eigenlijk beter is: PGR of RSC. graag wat pluspunten en minpunten en jullie ervaringen met deze spellen. alvast bedankt.

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    rsc vind ik de beste.

hmmm een paar pluspunten van rsc vind ik dat het niet zo heel erg moeilijk is. en dat je makkelijk veel auto's krijgt en er geen "ik weet niet hoeveel" uur aan moet zitten. en je hebt ECHT het gevoel dat je snel gaat bij rsc en bij pgr dus echt niet. die vibraties in de controller zijn echt zo echt dat je helemaal in het spel zit. dit meen ik.

pgr vind ik echt een klote spel. de graphics vallen tegen, ze zij niet lelijk maar niet zo mooi als ze zeiden dat ze waren. en het is ontieglijk frustrerend als je 1e rijd in een hele moeilijke race dat als 1 tegenspeler achter op je tikt dan kom je meteen in een spin daar word je echt heeel pissig van en als je dat bij hun doet gebeurd er niets. en als je een hele tijd hebt zitten rijden om een nieuwe auto te krijgen en je hebt die auto blijkt die vaak nog slechter te zijn dan je al hebt, echt kut.

ik heb ze alletwee en ik heb prg een weekje gespeeld en toen werd ik er gek van en rsc speel ik nu nog steeds veel dat is ook leuk in multiplayer.

nou ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
    veel plezier met wat je ook haald.

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    RSC roeleert

4. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt! ik wou ook al rsc halen maar ik wist het nog niet zeker.

5. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    gij hebt zelfde probleem als mij

toen ik xbox wou kopen heb ik dagen getwijfeld tussen rsc en pgr echt waar !

maar ik heb me vastgehouden bij eerste gedachte (pgr) en heb er zeker geeeeen spijt van!
    echt zalig spel , mooie sport bolides , alles in detail afgewerkt , je ziet zelfs je remklauw verschuiven als je remt !! echt nie te evenaren dat spel !!!

als ik jouw was , CHOOSE PGR

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    PGR bejje langer zoet mee.
    Ik heb ze alletwee...dawel.:)

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    beter koop je ze alletwee....

8. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    kan je bij je PGR ook je eigen muziek luisteren tijdens het rijden???

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina