Ik ben een groot fan van race-games en nu na de recente aanschaf van een xbox sta ik voor het volgende dilemma: Koop ik nu Rally Sport Challenge of wacht ik tot Colin McRae 3 uit is? Weet uit ervaring dat als ik meer dan 1 spel heb van het zelfde type (F1, rally, GT, Motor, etc.) dat ik dan nooit meer beide speel en altijd maar 1 van de vele. Heb dus niet veel zin om nu RSC te kopen en dan over een poosje (weet al iemand wanneer CM3 uitkomt op de box?) het totaal niet meer te spelen. Hoe vet is RSC? Kan ik beter wachten? What do you think?
wat doe je moeilijk dan koop je ze allerbei toch ... ik denk dat Cm3 beter is maar die is toch nog lang niet uit
Ik denk wel dat Colin Mcrae 3 nog beter wordt dan RSC, hoewel RSC erg goed is. Wat ik sowieso al beter vind aan Colin is dat je ook een in-car view hebt, die mis ik wel bij RSC. Maar Colin komt volgens mij pas in het najaar, september of october geloof ik (als hij niet wordt uitgesteld...) dus dat duurt toch nog wel ff. Daarom ben ik wel blij met RSC nu, ook al omdat het me toch niks gekost heeft (reward-pack ), en Colin Mcrae 3 ga ik ook zeker kopen. Maar als je tussen 1 van 2 moet kiezen is moeilijk ja.
als ik jou verhaal goed lees is het duidelijk Als jij maar één game speelt (je favoriete game) ook al heb je er meer lijkt me de keus snel gemaakt. Dan ben je wel gek als je niet wacht op CMR3. Ik krijg (hopenlijk snel) RSC in het reward pack en ik heb CMR 1 en 2 op de pc. Een van de weinige nadelen van deel 1 en 2 (grafisch beperkt door mijn pc) gaat deel 3 op de xbox helemaal goedmaken. CMR 1 en 2 zijn mijn favo-games allertijden maar ik verwacht toch ook wel plezier met RSC te hebben, wetende dat het een andere game is (meer arcade, terwijl CMR een sim is). Daarnaast is wel al duidelijk dat RSC zeker geen baggerspel is. Make your choice. Conqubite
Colin McRae 3 duurt nog wel een tijdje, alleen als ik dus zou kunnen kiezen kies ik 100x CMR 3, want ik vind RSC echt zuigen
Wat vind jij er dan zo slecht aan Wouter? Ik vind het een beetje makkelijk, maar best wel een leuk spel.
de belangrijkste vraag is. hou je van simulatie(cmr of van arcade (rsc), dus je auto op de millimeter afstellen of gewoon racen zonder al te veel instellingen
]:- WouteR is vandaag een beedje van het padje af RSC roeleert vet, met schroom ga ik jullie vertellen dat ik RSC vetter vind dan pgr, erg jammer want pgr is erg goed qua gameplay [kudos in RSC zou koel zijn], maar de looks en feels van RSC zijn zooooveeeel betez [nee dit is geen flamebite]
mijn mening : Arcade fun en vooral eye candy stuff = RSC... Realistisch,moeilijk en ook mooi = PGR... Dan zal CMR wel beide van boven iets hebben... ?
ik vind rsc ook erg vet. die geeft je echt een gevoel van snelheid met de trillingen in de controller en het geluid van de motoren. echt een gaaf spel.
Als ik heel eerlijk zijn, moet ik het nog maar zien of collin mcrea beter word. Ze moeten wel heel erg goed hun best gaan doen om rsc in te halen. Ik bedoel, dat je ook oude modellen en een superklasse heb ik rsc vind ik echt top, terwijl cm3 dus vooral ge-focus- (hehe leuk woord grapje) d is op de ford. Ik denk persoonlijk dat cm3 rsc niet gaat verbeteren maar dat is mijn mening
waarom denk je dat die gefocusd is op de ford? je ziet die het vaakst op screenshots. maar ik denk dat het net zoals bij rsc ook om veel auto's zal gaan. maar ja het is colin mrcae, en die rijdt ford. maar er zitten ook andere spelers in met ieder zijn eigen auto. dus.