In navolging op het [Halo] Waarom?? topic nu het RSC waarom?? topic. Waarom zijn die borden langs de weg 'hard'? Het zijn toch gewoon paaltjes in de grond met daartussen een soort van vlag gespannen
Dat van die borden is idd wel een beetje frustie. Waarom? Kweenie, jij bent hier de man van de persberichten!
Waarom? Om je te straffen als je denkt dat je zonder te remmen de bocht doorkan of als je niet de capaciteiten hebt om normaal op de weg te blijven. Anders zou het te makkelijk zijn...
Ja ok, maar ik was gewon ff in een mierenneuker-mode Kijk het klopt ook voor geen meter, maarja Geen zin om daar nu verder op in te gaan
IRL remmen die dingen je wel af als je erdoor heen rijd, maar je rijd er wel gewooon dwars door heen. Al belemmeren ze je zicht wel Hebbie zo'n klote vlag op je voorruit liggen, dat zou wel cool zijn eigenlijk
zeker lijkt me echt zo vet, ligt er zo'n vlag op je wagen, je bijrijder uit de auto trappen "HAAL DIE VLAG ER AF KLOOTZAK!" en weer doorrijden
Waarom wordt mn wagen elke keer weer weggebeamt uit de berm door kleine onzichtbare aliens en terug gezet op de weg
dat zorgt ervoor dat je niet uit het level rijd maar het is zeer irritant, ik heb liever een onzichtbare muur als in cmr.
Ja en die respawn ding werkt ook helemaal nit goed, in med ## heb je 1 zon stukje waar je eigenlijk aan afgrond in zou rijden, maar meestal houd je hem nog net op de weg omdat het iets omhoog loopt, maar dan wordt je gewoon respawnt
ik vind rsc zowiezo niet leuk, ik hebt bijna geen enkele keer gespeeld, zonde van die reward pack keuze]:- ]:- ik vind er niks an omdat het te onrealitisch is, zoals met dat respawn, en het spel geeft je ook niet echt een rally gevoel vind ik. meer van RAGGEN MET DIE BAK en zie mar w3aar je uitkomt. maar ik weet zeker dat cmr3 me weer blij gaat mmaken
In CMR3 kan je de linten langs de kant van de weg mollen D.M.V. er door heen rijden, ik denk daarom ook dat je door die reclame dingen kan rijden