1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RSI aka Muisarm

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Danger, 22 feb 2005.

  1. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut voor je zeg !!! sterkte!


     
  2. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tog wel fijn om die Powerball te gebruiken, dus voor degenen die veel gamen en achter de pc zitten raad ik het aan. Maar sinds vanmiddag zit het touwtje vast in die Powerball! |:-
    Misschien beetje offtopic maar heeft iemand enig idee hoe ik het eruit krijg of hoe je die bal uit elkaar kunt halen want ik heb er letterlijk een halfuur aan zitten kloten en nog steeds vast. :'-(
     
  3. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft het touwtje ook een keer heel vast gezeten, zat toen helemaal om de letjes heen gedraaid.

    Ik heb op hoop van zegen toen maar gewoon heel hard aan dat touwtje getrokken en toen kwam ie los zonder schade aan te richten. Het blijft gewoon gokken.
     
  4. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem liever geen risico, ik wil er nog wel even mee doorgaan.
     
  5. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nooit last gehad er van. ik heb de laatste tijd wel last van zweverigheid tijdens het internetten is echt heel irritant.
     
  6. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    zweverig als in duizelig? misschien tijd voor een bril/lenzen, als je die nog niet hebt
     
  7. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe lang zit je dan achter internet?
     
  8. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat de meeste rsi hier op het forum niet komt doordat ze te lang internetten, maar omdat ze hun rechterhand met andere bezigheden laten bemoeien.. ik zal geen hints geven voor de mensen onder de 16 onder ons op dit forum.:D

    En idd een bril kan helpe.. ik heb zelf lenzen, en als ik die niet in heb word ik ook vet duizelig achter de computer.. kan ook voor veel mensen pijn in hun hoofd veroorzaken omdat ze de hele tijd zitten te staaren/ tuuren
     
  9. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    WAt voor bezigheden? :cool:
     
  10. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt geen rsi? dan hoef je het ook niet te weten:p.. toevallig hebbik ook geen rsi..
     
  11. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie alles nog goed en met tv kijken heb ik er geen last van, het is altijd na 10 min ofzo en daarna negeer ik het gewoon en dan merk ik het ook niet echt meer

    Het volgende is niet geschikt voor mensen onder de 16 jaar... (shit ik zelf dus ook)

    Ze hebben het over de volgende woorden:
    Rukken/aftrekken/sjorren/zelfbevredeging en de laatste: "spelen"
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  12. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je het ook in een spoiler zetten! :+
     
  13. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe dee je dat ook al weer? ik heb over al gezogt maar ik kon het niet vinden |:-
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    [spo iler] door dit te doen [/spoi ler]
    Zonder de spaties natuurlijk.
     
  15. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik heb begrepen van onze bedrijfs fysiotherapeut is dat RSI altijd wel te verhelpen is, sommige mensen denken dat als je het eenmaal hebt je er niet meer vanaf komt maar dat is niet zo....
    Ik ben ook een aantal weken bij die masseur geweest en het heeft echt geholpen.
    Je moet wel zoals er al veel aangeven hier letten op je houding enzo zodat het niet meer zo snel terug komt
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig geen RSI, maar ik heb soms wel een beetje last van krampen in m'n pols. En van hoofdpijn. Hoort hoofdpijn we ook bij. Want nu heb ik de laatste 4 dagen achter elkaar hoofdpijn gehad. Ik ben van vroeger gaan slapen. En een paar uutjes minder gecomputerd. Nu is het wel weer over. Ik hoop dat dat weer even zo blijft. Ik heb zeker 1 keer in de week hoofdpijn.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan uit je nek komen. Al je spieren staan met elkaar in verbinding. Door het vele computeren krijg je last van hoofdpijn door 1) de positie van de arm en 2) door het turen naar het beeldscherm voor langere tijd.
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdpijn hoor daar niet bij. Ik zou is een week niet computeren geen tv, geen beeldbuis en kijken of je dan geen hoofdpijn hebt.

    Zoiezo niet altijd, ik denk dat je het eenmaal (echt) hebt er niet vanaf afkomt. Het is natuurlijk in welke mate je RSI hebt ik ben er immers ook vanaf gekomen. Maar ik ken iemand die al zoveel heeft geprobeerd en er niet van af komt ook niet met wat massage.
     

Deel Deze Pagina