RTCW: Enemy Territory (link inside)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Veggie, 26 aug 2003.

1. Veggie

Veggie Guest

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup hij is idd de bomb. En nog gratis ook _O_

3. Veggie

Veggie Guest

En ook nog eeerug moeilijk ... :)
    Hoge funfactor btw ...

Ow jah, als je een singleplayer game zoekt dan ben je hier bij het verkeerde adres. Dit is 100% multiplayer net als America's Army: Operations.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2003
  4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    En deze is enable zonder RTCW?

5. Veggie

Veggie Guest

Ja .. was bedoeld als add-on .. maar nu is het gewoon een gratis game geworden ...

6. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is zekers da bom voor het gooien van airstrikes of het zijn van een covert ops

7. Veggie

Veggie Guest

K ben pas begonnen, k snap er nog helemaal nix van :p... maar hoe gooi je dan die airstrikes?

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem al een rdelijk lange tijd ( stond op een of andere cd-rom ) en hij is best vet ! ik speel het nou niet echt, omdat ik er eigenlijk niet veel tijd voor heb ( veel feestjes etc... )

9. huubmeilink

huubmeilink Guest

dan ga ik hem cker nu downe!! AA is helemaal de Bomb!

10. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    speel hem al een 2 maanden, hoge verslavings factor het is zo 03:00 :p

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et ook gespeeld maar ik vond het echt moeilijk... en het duurt lang. die multiplay campaign mode dan. als je wilt joinen moet je al snel minstens een kwartier w8en voordat je aan het nieuwe potje mee kan doen.

wel vet dat je niet gelijk dood gaat maar dat je op de grond ligt en dat er dan een medic moet komen:)

13. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ,ja en dan komt er ff zoon axis en die knalt je noggis overhoop. de truc is het spelletjes is om veel voor je teammates te doen ,en proberen de vijand langs acheteren te naaien ,dat doe ik toch altijd :) Vanals je de maps wat beter kent gaat het heel wat beter!

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat je het niet echt kan vegelijken, maar ik vind Battlefield beter. Dat is ook de reden waarom ik niet zoveel ET speel.

15. Veggie

Veggie Guest

Tjah daar kan ik het wel met je eens zijn, k krijg strax op school een kopietje van Battlefield, k hoop dat k daarmee online kan.. :)

Maar ET blijf ik ook nog spele hoor, vette shit is dit gewoon...

16. huubmeilink

huubmeilink Guest

doe mij dan toch maar AA....veel lijper....

17. Veggie

Veggie Guest

1 ding wat ik haat van AA is dat als je gekilled bent weer 5 min ofso moet wachten om weer te spelen .. ik kan daar namelijk niet tegen (ben ongeduldig type) ...

Maar bij ET is het gewoon spelen tot de klok slaat, wat het dus een hogere funfactor geeft ...
    En er is daar meer teamwork, i.v.m engineers en medics enso ...
    Medics heb je bij AA ook maar dat werkt zo gaar :)

Ow ennuh, AA heeft zon saai sfeertje, ET geeft echt dat WWII gevoel (niet dat k daar bij was ofso :9 )

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2003
  18. huubmeilink

huubmeilink Guest

Jah oke je moet wel langer wachten maar daardoor speel je beter vind ik. om echt niet dood te gaan!. bij RTCW ging het zo snel dat je geen kans hebt om te richten of er is wel weer een granaat napalm of weet ik veel wat...Kvind het medic gedeelte van AA wel tegenvallen, in de training dikke toetsen maken enzo en in het spel alleen maar op E hoefen drukken....

Deel Deze Pagina