Ik zat laatst weer Rtcw te spelen en het blijft een Topper!! Maar nu zat ik te denken , als de makers van rtcw:enemy territory (je weet wel de gratis opvolger van het eerste deel) nu een poort maken naar de xbox. Waarom? Deel 2 is wat dieper , sneller, uitgebreider . Het enige nadeel zou zijn dat er geen Single player in zou zitten. Maar dit zou volgens mij niet moeten uitmaken omdat het dan een "Xbox-Live Only" game zou kunnen worden. Ook met de prijs kunnen ze stunten , ze zouden alleen het ompoorten door kunnen rekenen+een klein beetje marge. Ik denk zelf aan een prijs tussen de 15 en 20 €. Ikzelf ben wel bereid voor deze game te betalen alleen moet het niet het volle pond zijn en als ik zie hoe populair Rtcw op de xbox nu nog is ,hoewel die wel op leeftijd begint te raken, zou het me verbazen als deze game , met een scherpe prijs, geen leuke verkoopresultaten zou opleveren. Wat denken jullie? of hebben jullie nog "oude games" die met hetzelfde concept weer interresant kunnen worden.
Ik zou het fantastisch vinden, ik vond RTCW:ET een fantastisch spel, gratis en je kon online! Veel servers, leuke opties (uniforms stelen bijv.) Ik stem 100% mee!
heb het ook een tijdje gespeeld en vond het erg koel. je zou bijvoorbeeld ook gewoon kunnnen downloaden op je harde schijf zetten (gratis). ik vind dat Americas army ook voor dit idee moet gaan dit spel is nl. masterlijk
Waar kan je dat dan downen??? B.t.w. Ik vind RCTW bruut, dus van mij mag er altjid een opvolger komen
ik speel RTCW ET ook heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel echt een super spel net als RTCW multiplayer zijn deze 2 echt super ik zou hem dan ook heeeeeel graag op de XBOX zien............ of ik hem koop is een ander verhaal omdat ik hem natuurlijk op de pc heb (gratis he) maar voor de mensen zonder pc zou het GEWELDIG!!! zijn
waarom zouden wij dit willen weten en ja hij moet erop komen alleen ik verw8 dat hij dan wel geld gaat kosten want het was toch al over de 200 mb op de pc
kvin americas army 100x beter, vooral SF (special forces) eige gun same stellen (M4 en dan modden.) niet overdreven damage, gewoon beetje "realistisch) iig meer realistisch dan WET
Hij gaat dan zeker geld kosten ,maar zoals ik al zei latenn ze dan de prijs een btje redelijk houden en er gewoon een lagere marge op zetten. Het spel is toch al wat ouder en het is niet helemaal "af" Ik ben best bereid om de poortkosten te betalen hoor....