[RTCW] Mauser zoom?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 19 jul 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,

Ik heb dit spel net en ik heb ff n vraagje; hoe zoom ik met de Mauser sniper rifle? Ik las ergens dat ik n scope moest hebben maar hoor ik die nu al te hebben (missie 5 ofzo, ik ga net die tome in waar ze die eerste zombie resurecten)? Alvast bedankt

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die moet je wel 'pakken', die scope zie je dan ook op je Mauser zitten.

Heb je die scope al wel; Dan moet je even je boekje raadplegen :)

3. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie m niet zitten :| waarschijnlijk molet ik m nog wel krijgen...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Of vinden...

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Y is om te zoomen met binoculars.
    Misschien zo ook?
    Ik heb het spel momenteel gehuurd en ik vind de single player echt SLECHT! Saaie levels en irritante gameplay, het mikken is ambetant met een controller! Maar de multiplayer maakt dan weer HEEL veel goed. Erg cool met die medics enzo :)

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    In de mutiplayer is het in iedergeval wel Y om in te zoemen. :)

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Het boekje zegt dat Y is om in te zoomen en voor binoculars (anders wapen equippen) Maar dan moet ik wel die lens ergens vinden. Maar ik neem aan dat ik die vanzewlf wel tegen kome anders kan ik het spel niet spelen :|

En vind je 'm echt zo slecht? Ik vind t best leuk hoor, die straatjes in egypte. Kan iet wachten tot 't echte Castle Wolfenstein.

Trouwens, wat ik had ontdekt; er zit een Nederlandse Nazi-propoganda poster in t spel :) Dat is geloof ik in missie 4, dan sta je ergens in een kamer met n balkon, beneden is een poort, en op een gegeven moment schiet er n mannetje op je van beneden. Naast die poster zit n hendel die je over kan halen. Deze poster is authentiek (ik ken m uit n museum) Dat vind ik iig best wel gaaf ^^ Edit: Ik heb dezelfde poster nog een paar keer gezien, en ook nog n andere; die kende ik niet maar hij was wel NL. Zie de missie waar je met die lift het kasteel uit moet, ergens op t einde hangen die 2 naast elkaar; daar in dat dorp, waar je die gast (Kessler) moet ontmoeten :)

EDIT: Ok, ik heb de mauser met zoom :) opeens had ik m in dat lvl waar je bgint in die gozer zn huis, en dat dorpje moet infiltraten (na dat lvl dat je uit Castle Wolfenstein moet ontsnappen) Dus, thnx voor de hulp mensen :)

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  8. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    << Sorry voor de dubbelpost - kan m niet deleten >>

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het is juist ontzettend klote dat die nederlandse propaganda in het spel zit

met de waffen SS tegen het bolsjewisme fok dat man

tsjongejonge en dat zit je ook nog in egypte : die makers dachten gewoon dat het duits was anders doe je zoiets niet.

verder is het wel een cool spel dacht ik zo, alleen is het secrets zoeken voor mij het doel in het spel eigenlijk en niet het level goed uitspelen maar ja

kheb em trouwens donderdag 2 weken geleden gekocht en alweer een week niet gespeeld maar dat zegt niets bij mij kspeel nooit spellen langer dan een dag of 4

en wat betekent AMBETANT

Deel Deze Pagina