Het boekje zegt dat Y is om in te zoomen en voor binoculars (anders wapen equippen) Maar dan moet ik wel die lens ergens vinden. Maar ik neem aan dat ik die vanzewlf wel tegen kome anders kan ik het spel niet spelen :|
En vind je 'm echt zo slecht? Ik vind t best leuk hoor, die straatjes in egypte. Kan iet wachten tot 't echte Castle Wolfenstein.
Trouwens, wat ik had ontdekt; er zit een Nederlandse Nazi-propoganda poster in t spel
Dat is geloof ik in missie 4, dan sta je ergens in een kamer met n balkon, beneden is een poort, en op een gegeven moment schiet er n mannetje op je van beneden. Naast die poster zit n hendel die je over kan halen. Deze poster is authentiek (ik ken m uit n museum) Dat vind ik iig best wel gaaf ^^ Edit: Ik heb dezelfde poster nog een paar keer gezien, en ook nog n andere; die kende ik niet maar hij was wel NL. Zie de missie waar je met die lift het kasteel uit moet, ergens op t einde hangen die 2 naast elkaar; daar in dat dorp, waar je die gast (Kessler) moet ontmoeten 
EDIT: Ok, ik heb de mauser met zoom
opeens had ik m in dat lvl waar je bgint in die gozer zn huis, en dat dorpje moet infiltraten (na dat lvl dat je uit Castle Wolfenstein moet ontsnappen) Dus, thnx voor de hulp mensen
Laatst bewerkt: 20 jul 2003