RTCW *now playing*

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GooDy, 26 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie 2 threads voor RTCW op dit forum maar geen van beide behandeld de vraag wie er spelen en waar. De ene thread is voor een competitie (waar ik voor ben) en de ander voor de game in algemeen. Nu heerst dit spel bijzonder veel en ondanks ik het spel maanden op de PC heb zitten spelen vind ik het heerlijk om onderuit op de bank het spel weer te spelen.

Het probleem is echter dat ik totaal geen Nederlandse servers zie draaien als ik speel (in de avonden na 20.00 uur). Mijn Chello verbinding heeft een slechte upload dus kan geen eigen server hosten. Dus mijn vraag is simpel... wie spelen er RTCW op een bijna dagelijkse basis hier en hebben voldoende bandbreedte om een server te hosten voor minimaal 6-8 spelers? Laten we als XBW bezoekers afspreken en bijelkaar komen om te spelen met een groep.

Mijn Gamertag is: Maurice

Hoop jullie op het slagveld te zien.

2. Novation

Novation Dusss....

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee! Ik heb zelf @home Breedband maar weet niet wat de upload snelheid daarvan is. maar de servers die er nu zijn zijn klote.

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Had het probleem ook met Ghost Recon, er was echt niemand on-linem hoewel mijn upload snelheid hoog genoeg was!

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    RTCW? Wat is dat?

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Return to caslte wolfenstein:)

6. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    hm ikzelf speel zelf vaak in de late avond/nacht online.
    ik ken dus uw probleem;).
    via de pc vind je rond dit uur makkelijk tegenspelers uit de benelux, maar via de xbox maak je maar 1/100 kans.
    vind dit zelf ook spijtig, want af en toe heb ik ook eens zin om tegen gelijkgezinden te spelen.;)
    mja, ik heb dit nog eens aangehaald. ik vind de serverbrouwser van de xbox barsslecht. je kunt nooit zien van welk land uw host is.
    ik twijfel er zelfs aan dat microsoft er iets aan gaat veranderen.

stom dat de xbox-versie van rtcw nog altijd niet in belgie te krijgen is, want anders had ik het allang.
    hopelijk binnen een week.:)
    i am dying to try it :p

7. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    stuur gewoon wat invites via je xbox live menu (hoofdmenu) naar wat gamertags van deze site. Dan heb je vanzelf wat friends die je kan joinen in een game (als er plek is). Ik heb hem nu anderhalve week en kom juist erg veel nederlanders/belgen tegen moet ik zeggen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Goed idee maar de centrale thread is juist hier voor bedoeld, vandaar dat ik deze gesloten heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina