RTCW prob

Discussie in 'Algemeen' gestart door Majin, 25 jul 2003.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de tombes level 3 weet neit welke misie maar ik moet een uitgang vinden naar een kerk ik ben nu bij een hal waar 3 schakelaars zijn wat ik moet ik doen nu?:'-(

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je ergen een muur moet laten omhoog komen door een hendel.
    maar zit nu zelf ook vast in da kasteel.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je bij dat stuk waar je die 3 schakelaars om moet zetten met zo'n val er voor. Daar kan ik namelijk niet bepaald door komen, bij die zaag dingen word ik telkens kapot gezaagt. Weet iemand btw een tip hoe je hier het beste langs komt.

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    op de grond kijken zijn lichtere stukken kijk maar

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    op de grond kijken zijn lichtere stukken kijk maar

6. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    help

voor iedere val zit een schakelaar op de grond spring daar over heen
    dat geld trouwens voor iedere val in het spel

7. nielzo

nielzo Guest

Ik kwam er zonder probs langs, maar als je het wat beter uitlegt dan kan ik het wat beter terug uitleggen :9
    Maar ik ga zo 2 weken op vakantie dus kan niet meer reageren

8. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    ik zit vast bij escape van castle wolfenstein met die kabellift: ik heb er in gekropen en er zaten twee germans in die ik heb neergeknald en dan ging de kabellift iets verder maar ze stopte bij een halte waar er twee trappen zijn 1 naar boven en 1 naar beneden ook is er een kotje waar er 2 germans in zitten ook health en food (denk ik).
    Als ik de eerste trap omhoog ga dan kan je terug naar beneden en is er een groot luik die locked is.
    Kun je dat luik unlocken.
    Of wat moet je dan wel doen want verder gaan met de kabellift gaat niet want het reageert niet op die groene knop.
    Bey
    Tompy
    ps: help me :confused:

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ff uitleggen misschien heb je dit al gedaan

je moet de ladder opklimmen dan kom je in een klein hokje daar is een switch of een knop je kan dan verder naar de overkant.
    als je daar bent moet je gewoon ff rondkijken je komt dan ik een hal met een hoog hek je moet dan ff met een ladder op klimmen je moet dan aan de overkant springen daar is en klein luikjewat je meot open trappen of schieten

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    owja en de knop zat ergens boven als het goed is dat geen probleem.
    en kan iemand me helpen?

11. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    thx voor je raad, heb het gedaan en zit nu bij de laatste halte waar ik nu ook vast zit.
    ben geen goeie gamer zeker?
    wat moet ik nu doen heb twee deuren gevonden die open kunnen:1 waar er gewoon health is en een ander waar achter er hekkens zijn en een deur in die hekken en je kan dan naar beneden met een trap en het is daar heel donker heb dan mijn tv scherper gezet en nu is het heel klaar dan heb ik die rode knop gevonden en naar beneden gedaan maar die andere deur helemaal ten einde is nog altijd locked maar wat moet ik doen ik kan ook naar boven gaan maar daar is er nix.
    bey

12. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb het gevonden yes, maar wie denkt er in godsnaam dat er daar een luikske is dat je moet kapot stampen.
    bey

13. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu nog een vraagje waarom heb je secret area"s nodig en treasures want ik heb meestal op het einde van mijn missie: bijv. 0/6 treasures en secret area's: 0/2
    Bey

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ook niet zeker maar ik vind el altijd 1 treasure of secret area's zijn meestal achter posters ofzo alles kapot stampen enzo krijg je wel van die dingen maar ik heb geen idee wat ze doen

15. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey rtcw-fans
    ik zit weeral es vast maar nu eeft et een tijdje geduurd tegen dat ik vast zat.
    zit vast in mission 4: deadly designs.
    die mission met die electrische beeste, soort slakken die elektrische schokken geven je kan ze dood doen met die geweer die je vind daar die venos (of zoiet).
    je bent in een grote ruimte en in het midden van die ruimte is er water en aan de boorden twee trapjes om in da water te springen en dan was er een duikboot in da water mo nu is ie weg.
    je ziet ook een gast die staat te kijken naar je achter dubbel glas. ik heb een deur gevonden daarboven maar die is locked.
    weet er iemand hoe ik die deur moet unlocken of wat ik moet doen.
    bey
    dank bij voorbaat :)

16. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb het gevonden yes.

Deel Deze Pagina