Hallo, Het ziet er naar uit dat ik eindelijk live kan en nou had ik een paar vraagjes over Return to Castle Wolfenstein. -Word het nog veel gespeeld online? -Ik had gehoord dat er veel lag was op servers.. Is dit nog steeds? -Hoe is de gameplay? Is hij goed speelbaar met controller? Ook zou ik graag wat meningen/ervaringen horen.. Alvast bedankt
Hoi, die vragen had je beter in de centrale rtcw thread kunnen stellen. Maar ik zal je wel even helpen met je vragen. -Er wordt nog genoeg online gespeeld. Je kunt altijd wel een lagvrij servertje vinden. -Lag is er inderdaad veel, maar als je even goed zoekt dan vind je gemakkelijk een lagvrije server. -De besturing is zoals alle FPS op de xbox, à la Halo dus. Dit werkt gewoon het beste. Als je een tijdje hebt gespeelt dan gaat het allemaal automatisch en heb je geen last meer van het mikken met pookjes.
ik vind dat er weinig word gespeelt als er nog veel werd gespeelt zat ik er nu nog achter maar helaas het is nogal uitgestorven. en de servers van nu hebben veel lag
Hij is nog prima speelbaar maar als ik jou was zou ik nu eerder voor een game als Counter Strike of Rainbow gaan, die games zijn nml. echt hot momenteel!
Tjsah dat is natuurlijk verleidelijker... Mja die games trekken mij niet zo erg. Ik heb RTCW op de PC een gehele tijd gespeeld en die dig ik gewoon.. Maarja als het nog amper gespeeld word dan is het idd niet de moeite en kan ik beter voor CS en RB 6 gaan.