Rtl Z Nieuws

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door deNeut, 7 mei 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat vanmiddag ff te zappen, ja je moet toch wat doen om de tijd tot je examens vol te maken *) . Ik zapte tot RTL Z en ik hoorde iets over pc's software loopt terug en zag nog net het plaatje van de xbox. Ik weet het ik moet niet zo zeiken, maar weet iemand waar het over ging :p. Zag je misschien elke console of alleen de xbox, BTW, je zag wel ff lekker xbox in beeld, dat is meer reclame dan microsoft zelf heeft in Nederland ;)

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  2. Ja, de PC software verkoop daalt, door de XBOX, PS2 en GameCube. Alleen XBOX was in beeld.

Maar interreseert me verder niet zoveel.

3. alibi

alibi Guest

het ging over dat er vorig jaar (ik dacht) 28% meer spellen/consoles verkocht zijn dan het jaar ervoor. en dat de verkoop van PC spellen met iets van 4% is terug gelopen!!

posietieve ontwikkelingen dus!! :)

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    er gaat in de game-industrie trouwens meer geld om dan in hollywood.. jeuj..

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geef ook veel meer geld uit aan games als aan films dus dat had ik eigenlijk ook wel verwacht

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meeste van ons denk ik :p

7. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad maar games(en attributen) hebben ook een iets duurder prijskaartje.

8. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    films download je (veel makkelijker) en pc games ook maar console games kan je misschien wel ergens downloaden maar dan kan je ze niet spelen dus moet je ze wel kopen

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dat is niet waar je xbox en ps2 kan je ombouwen jammer genoeg. daardoor kan je Games Downloaden en op cd zetten en er mee gamen :mad:

10. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    geef meer geld uit an films eigenlijk.

Games koop ik tweedehands, maar dvd niet.

daarbij ga ik nog 1 a 2 maal per week naar de bios.
    (neem wel me eigen zuipe en vreten mee want het is daar niet te betalen:mad: )

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik van niet hoor!

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En waarom vind je van niet dan?! :confused:

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod <Admin Break> niet over mod-chips praten bitte </Admin Break>

Edited by DwD

14. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch ook logisch dat de consoles gaan winnen :). Bij een PC-game moet je altijd even de systeemeisen checken, terwijl je een spel bij een console altijd kunt spelen.

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok.. maar films kosten miljoenen en miljoenen om te maken.. dus.. nouja boeiend.. kvind gewoon wel een typische ontwikkeling..

16. CheAdvance

CheAdvance Hasta Siempre!

Leuk Bevonden:
    0
    films downloaden is net zo triest als cd's branden en xbox spellen kopieren.. schande

xbox spellen koop ik
    cd's branden of downloaden :9
    films downloaden :9

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de verkoop van pc games terugloopt is denk ik best wel begrijpelijk. Omdat de consoles steeds beter worden en meer mogelijkheden krijgen, wordt het dus wel een goede optie om ipv een pc een console aan te schaffen. (is ook nog eens goedkoper en je hoeft niet de hele tijd te upgraden!)
    Sinds ik mn xbox heb speel ik bijna geen spellen meer op de pc. En pc spellen kan je ook downloaden dusse kom maar op met die consoles! :D

Deel Deze Pagina