Ruby Weapon (Final Fantasy 7)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vegeta, 5 mei 2004.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mensen ik heb een vraagje. hoe voorkom je dat Ruby weopon (die weopon in de desert) de hele tijd zijn sand attack doet (waarbij 1 bventje verdwijnt) ik heb alle magie gemasterd heb alle hugh materie. ben level 99 en heb 9999 health maar door die kut aanval verdwijnt ik steeds. ( ik weet dat hij het doet als hjij zijn klauwen niet heeft begraven maar hij doet hem ook gewoon voor de lol) dus hoe voorkom ik die attack in zijn geheel en hoe kan ik hem het beste afmaken?

bedankt alvast

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het klinkt gek, maar het is naar mijn idee beter om het gevecht in je eentje aan te gaan. Voordat je het gevecht aangaat met Ruby moet je er dus voor zorgen dat je andere twee characters dood zijn en dan pas moet je tegen hem gaan vechten. Op die manier zal hij zijn quicksand attacks ook niet meer doen en loop je ook niet het risico dat je Cloud kwijt raakt. Hoe je hem het beste kunt verslaan weet ik eerlijk gezegt niet meer zo goed aangezien het echt al heel lang geleden is dat ik de game voor het laatst heb gespeeld. Ik weet iig nog wel dat ik hem in mijn eentje heb weten te verslaan. :)

Overigens hoort deze thread ook niet thuis in het Help/Cheats gedeelte. Deze is namelijk alleen bedoeld voor Xbox games. Ik heb hem dan ook verplaatst naar Overige Consoles.

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Een vriend van me die de ultieme Final Fantasy gamer moet zijn (Hij is ZOOOOO goed ! )vertelde mij hetzelfde, en die andere Weapon onderwater is trouwens moeilijker !

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja emerald weopon die onder water zit moeilijk, wel in een keer gelukt want ik ben meer dan sterk genoeg maar mijn probleem was inderdaad gewoon hoe ik die quicksand attack kon voorkomen. bedankt voor het advies van die vechter. moet ik daarna die andere twee vechters ook niet meer oproepen of doet ie dan na een tijdje weer zijn quicksand attack?

btw met topic move: sorry dat ik hem verkeerd had geplaats ik zat te twijfelen tussen de twee.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, op het moment dat je je vechters weer tot leven wekt begint hij weer met die aanvallen dus je moet het karwei gewoon in je eentje afmaken. Je bent iig sterk genoeg aan je stats te zien dus het moet zeker lukken.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    heb je het met omnislash en dan eindeloos mime gedaan of met kotr.? en trouwens hoe werkt de combinatie final attack --> revive nou ligt dat er aan of je genoeg mp hebt of is het gewoon een luck combinatie (bij mijn gevecht tegen emerald werden me cloud en juffy wel gerevived elke keer maar cid een keer niet en had er niet op gelet of ie wel genoeg mp had()

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zoals ik al aangaf in mijn eerste post is het al lang geleden dat ik het spel heb uitgespeeld, maar als ik zo in mijn geheugen graaf moet je iig niet die final attack-->revive gebruiken. Dan heal je namelijk toch ook de rest van je groep en dan krijg je die sandattacks weer wat je dus niet wil. KOTR countert hij weer iedere keer met een hele zware aanval dus tenzij je dit kunt opvangen zou ik voor de andere aanval gaan alhoewel de KOTR aanval wel sterker is. Gebruik trouwens ook Hades aangezien je hem daarmee paralyzed.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    thnks kijk dat soort tips als hades moet ik hebben. nee final attack revive doet ie alleen het ventje die dat geequiped heeft. final attack phoenix doet ie dat mee. maar aangezien die andere twee gastjes als dood zijn kunnen ze geen final attack meer doen. heb het net geprobeerd. klote beest countert me kotr met ultima. kan hem een keer opvangen maar daarna maken die klauwen me af. aantal keren ge finalrevivied maar toen stopte hij eropeens mee. omnislash doet maar steeds 700 damage --> doet ie ook meer damage als ik hades gebruik (iets van defence vernietiger) maar bedankt voor die hades tip gast, eignelijk heel logisch heb doomtrain ook gebruikt bij Omega weopon in final fantasy 8 ---> dat was me pas eens een sterke !$@%&^# echt bedankt ----> nu maar hopen dat het werkt

Iemand anders nog tips

ik ben namelijk alle ff's die ik heb opnieuw aan het spelen en dan met alles verslaan en ventjes ubermachtig maken --> ff8 is complete met alles uber maar ben ook bezig met ff9 iemand ook tips over Ozma --> chocobogarden (vliegende) ozma is die kleurrijke bol

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    gothic rulez nog bedankt voor de tip van hades. stomme ruby weopon had geen kans meer stond de hele tijd gefreezed en ik kon dan lekker hem aanvallen met kotr. nu is ie eindelijk dood _O_

Deel Deze Pagina