ruig,zuig en fifa

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wilco, 21 mrt 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik hier lees maakt mij wel enthousiast over de xbox. Jammer ondermeer dat de prijs best hoog ligt. En de games vallen mij nog tegen. Alleen Halo lijkt mij erg vet. Ik had gedacht dat er wat meer games beschikbaar zouden zijn als de xbox gingen lancheren. Dus nog even geen xbox voor mij.

Mischien een beetje ziek volgens sommige(8)) : Hoe zit het met de blood&gore gehalte op de xbox? Als het allemaal games zijn met een 'mario' gehalte (:r) dan hoeft het niet voor mij.

Weet iemand wanneer fifa 2002 uitkomt?

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig leuke spellen Weinig bloed

wat dacht je van uitgsplette Covernants in Halo vooral als je een miezerig manneke met de Tank bestookt. 8)

in Thps3 blijft zo'n lekkere bloed klodder op het asfalt liggen. 8)

de rest moet ik nog proberen =(

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox krijgt wel Fifa road to the world cup 2002, geen fifa 2002.

Xbox heeft juist de allergrootste console line-up allertijden qua games in Europa..

4. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van Project Gotham Racing en Rallisport Challenge en Jet Set Radio, Tony Hawk 3 !!
    man als dat geen topgames zijn weet ik het niet meer :)

5. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik bang dat je het niet meer weet! :)
    Jet Set Radio Future lijkt me ook nog wel leuk. Maar race spellen in het algemeen trekken mij niet (tenzij er het onnodige geweld invoorkomt), net zoals skate spelletjes (of aanverwant). Ik wacht dus oa meer op Fifa2002, en nog een gave shooter + beat 'em up. Ik hoorde van een vriend van me dat Dead or Alive3 erug gaaf is. Krijg binnen kort een demo van hem.

Hoe werkt het eigenlijk als je met 2 (of meer) mensen op 1 en dezelfde xbox tegelijk 1 spel speelt? Wordt het scherm dan gedeeld door het aantal spelers (afhankelijk van het spel waarschijnlijk)? En bevalt dat?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon zoals met elke console, splitscreen dus..

7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een demo van Dead Or Alive III en je hebt geem Xbox om hem te spelen?

Hmmmm... :confused:

8. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat mij dus een demo geven van de xbox. Dat was toch niet zooo moeilijk ;)

9. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    nou..

Deel Deze Pagina