als ik m`n background van m`n bureaublad wil veranderen in een plaatje die ik op me computer heb staan dan krijg ik de foutmelding In rundll32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. als ik op internet een plaatje als 8ergrond instel dan lukt et wel maar via een bestaand plaatje op me computer niet wat moek doen mensen ? :{ graag replys van mensen die er ook wat van af weten en niet lui die maar wat zeggen plzzz Dank U
Je schrijft er niet bij om welke OS het gaat ! Je zou een paar dingen kunnen doen. 1 - Herinstallatie video-drivers. 2 - rundll32.exe van de cdrom kopieƫren naar HD. 3 - je zou anders kunnen proberen je .dll cache te repareren (kan alleen op een adminaccount !!) .. run/uitvoeren - sfc/scannow
Het probleem kan veel oorzaken hebben. Een veel voorkomende probleem zijn de video-drivers. * Je moet eerst de oude video-drivers de-installeren, rebooten, en dan pas de nieuwe erop zeten. * Herinstallatie van Internet Explorer. * Systeem herstel ( systeem een paardagen terug zetten ). Heb je de laaste dagen nog iets geinstallerd of verwijderd. Dat kan de problemen ook veroorzaken.