De regels zijn overigens lichtelijk tegenstrijdig om de volgende reden: je zegt dat in je foto duidelijk moet zijn dat je ronde gereden is op (in dit geval) Hockenheim National en niet een variant daarop. Maar de enige manier om dat echt te zien is op de leaderboards. Op de screenshot van bijvoorbeeld noriCeramic kan je niet zien of die gereden is op Hockenheim National of Hockenheim Short. (niet dat ik je niet geloof) Dus eigenlijk wordt je verplicht te rijden in Time Trial (omdat in andere modes niks gepost wordt op de leaderboards), maar dan heb je nog het probleem dat het kan gebeuren dat je met een andere auto in dezelfde klasse een snellere tijd heb gereden en dus die tijd op de leaderboards komt.
En je kan overigens ook niet je auto parkeren op een stuk asfalt dat alleen voor de betreffende track geldt. Op veel locaties, of misschien wel allemaal, kan je gewoon op de alternatieve variant van een track rijden. Dus als ik Hockenheim National selecteer, kan ik ook op het asfalt van Hockenheim of Hockenheim Short. Gelukkig telt de rondetijd dan niet, maar het kan wel.
EDIT: Oké, in het geval van Hockenheim kan het dus niet. Maar ik weet van een paar andere track waar het gewoon wel kan.
Laatst bewerkt: 17 mei 2015