Elke keer als ik de xboxworld site binnenkom krijg ik deze fout: Als ik dan op Nee klik werkt alles wel normaal.... Nu dacht ik dat dat aan mijn pc zou liggen maar bij een kameraad van me gebeurd dit ook, dus ik dacht ik meld het ff.. greetz Han
Jullie hebben allemaal brakke computers... Nee, je moet die script error waarschuwingen gewoon uitzetten, dan heb je er ook geen last meer van. In IE ga je naar Extra --> Internet - Opties. Daar ga je naar het tabblad geavanceerd, en onder het kopje "surfen" vink je "Foutopsporing in scripts uitschakelen" aan. Dan heb je er geen last meer van.
Daar is Spleasure voor aangesteld. Maar ik denk als XBW 3.0 released gaat worden die bug zeker verholpen zou zijn. Maar ik zal hem een PM sturen, bedankt voor de melding .
Het heeft te maken met de javascript code voor de nieuwe teller. Op een een of andere manier, en ik zou echt NIET weten waar het zit, genereert die errors. Telkens als ik 'm refresh, issie weer goed, zonder errors, hebben jullie dat ook?
Jah klopt als ik em refresh dan heb k er ook geen last verder van.. maar dit heb ik ook wel eens bij andere java applicaties.. mag ik de code misschien eens bekijken?(hvoostende@hotmail.com)
1. Het is javascript 2. Ja, die staat gewoon in de html source. Rechtermuisknop op pagina->bron weergeven->(als je win2k of xp hebt) ctrl-g->regelnummer inkloppen->debuggen
Jah bedoelde ik ook Xal eens gaan kijken k ben op school aardig bezig met php, java, javascript dus dit lijkt me wel leuk om ff naar te kijken
Hmm, niks met XBW maar alle *.pagina.nl's geven nu ook dergelijke errors en als ik het script shit uitschakel zoals DL hierboven meld dan zie ik alleen de header van de pagina, en niet de eigenlijke inhoud. :{ Iets van een plug-in die dat zou moeten kunnen verhelpen?