Misschien is het verstandig om eerst even een fatsoenlijke openingspost te maken i.p.v. enkel te vragen wat wij van deze game kunnen verwachten... Wat is RUSE eigelijk? Klinkt als een ziekte of zo.
RUSE = Nieuwe RTS van Ubisoft. Afgaande op wat ze tot nu toe hebben laten zien heeft het wel potentie, maar dat was bij endwar ook zo dus...
[gt]47119[/gt] Trailer is op zich vet in elkaar gezet, maar ik weet het niet...lijkt me niks voor mij te worden
Haha, Thnx voor de trailer! Ik heb een nieuwe OP klaar liggen volgens het "nieuwe format". Mag ik een nieuw topic openen of moeten we ons met deze bagger behelpen?
Nu weet ik het zeker!, Dit is NIKS voor mij. Zet je OP maar hier neer, dan kan een mod het verplaatsen naar de startpost. Of open een nieuw topic. whatever. Ik denk dat een mod dat beter kan beslissen dan mij.
Lol! Jij hebt hier toch achter de schermen te touwtjes in handen? Ging er vanuit dat de mods slechts stromannen waren... Anyway, ik heb 'm gesaved en klaarliggen. Als iemand weet wat ik er mee moet doen hoor ik het wel.