oja en pine ik denk dat veel mensen niet eens weten hoe of wat top squads zijn en zo wel zoek maar is een nederlandse of een eu clan.....cod4 komt nu pas op met westrijden en toernooien enigste wat er was was een opervlakige game battles met 4 pro teams noem jij is een spel op waar SK gaming aan me doet met aleen maar 4 top teams het spel is groeienden en de ""top member"" staat voor geen noobs en ik wil mensen hebben die denken dat ze de besten zijn en als ze zien van niet willen ze het wel worden dat zoek ik omdat er veel voor nodig is om een TOP player te worden zonder team zal je nooit geen top speler worden ik zeg alleen hier is Royal Veterans en wij zijn een team dat er voor wil gaan stuk voor stuk zoek die maar is uit op cod4 die ook maar de kans krijgen om met zon team te spelen met aleen al motivatie....zijn er geen kan ik je vertellen anders had ik ze alang gevonden ik krijg nu de kans om Rv met engelse te mixen top spelers maar nederlanders onder mekaar lijkt me heel wat mooier toch
Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009