Rv - Official Note

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv GiLbY, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rv GiLbY

Rv GiLbY New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen van dit forum.

Ik ben aardig geschrokken wat hier allemaal gaande is geweest toen een clan-member mij een link naar dit forum gaf, ik wist dat hij hier een oproep zou plaatsen en had ermee ingestemd. Helaas zijn er nogal wat mensen die hier op dit forum veel waarde hechten aan de Nederlandse (internet) schrijftaal, en dit was niet Jeroen zijn grootste zorg.

Helaas zijn er wat mensen geweest die nogal agressief reageerden op Jeroen, en deze werd daardoor ook opgejaagd en boos, en liet dat ook merken in zijn posts.

Ik bied mijn excuses niet aan voor de mensen die dit hebben veroorzaakt, zij zijn immers de oorzaak. Wel bied ik mijn excuses aan aan de rest van de mensen die zich wisten te gedragen en niet meededen aan het "flamen" maar zich wel aangesproken voelden door de leuzen van mijn vriend en clan-member.

Vergeef Rv, of niet...
    Wat een van onze clan members ook zegt het is altijd in naam van Rv of ze nu willen of niet. helaas zijn er ook soms dingen die een individu zegt waar Rv niet achter staat, in een lobby (CoD4) is het nog niet een probleem om terug te schelden en dreigen, maar een forum waar je woorden vereeuwigd zijn is dat wel een probleem, ik heb jeroen gezegd dat het onverantwoord was om op iedereen te reageren terwijl deze personen achter een pc zaten te typen (iedereen kan zijn wie of wat hij/zij wil op internet). Ik sta hierboven en iedereen die het probeert kan lang op zijn/haar F5 knop drukken maar ik reageer er niet op, haha.

P.s. Admin Arjan, de reactie die je hebt geplaatst (op Leijnse z’n topic) is niet echt professioneel in mijn ogen.
    en Dit is GEEN unban request voor wie dan ook, wie jullie bannen moeten jullie zelf weten, en jullie zullen vast reden genoeg hebben gehad.

A.U.B. niet flamen, en wie weet leer je van je fouten.

Edit: ik weet niet of deze topic hier mag, maar ik vind dat deze plek goed is omdat hier alles heeft afgespeeld.

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je hiermee zeggen?
    - Je staat niet achter de gebruikte woorden van vrienden/clanmembers?
    - De moderators hebben niet "professioneel" gehandeld?

Ik ben van mening dat we het hier gezellig en leuk voor iedereen moeten houden. Een discussie kan, maar met de meest verschrikkelijke taal en verwensingen gaat voor veel forumleden snel de lol eraf. Zoiets heb ik in mijn XBW-tijd nog niet meegemaakt.

In mijn ogen zijn de bans terecht.

3. Rv GiLbY

Rv GiLbY New Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik sta achter zijn woorden (niet die tegen admins want die vond ik nergens op slaan, en ook niet die tegen onschuldigen die goede bedoelingen hadden of slechts tips/positieve kritiek)

- Dit was persoonlijk tegen de moderator en hoef ik niet te delen.

En je kan niet Jeroen (Leijnse) de schuld geven van alles. Ok, hij reageerde soms fout op mensen die het niet bedoelden zoals hij dacht dat ze het bedoelden.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteindelijk is hij degene die het typt en er dus verantwoordelijk voor is.

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht net dat ik Gimbly zag staan.

En dan alsnog, had je dit gewoon in je eigen topic kunnen gooien.

6. Rv GiLbY

Rv GiLbY New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de eerste post daaruit kan je opmaken dat iedere individu in Rv voor heel Rv post (doordat de member Rv in zijn naam heeft of omdat hij hierover praat).

7. Rv GiLbY

Rv GiLbY New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste topic, dus snap ik niet wat je bedoelt.

Ik vond dit immers de beste manier om mensen te bereiken I.P.V. het in Jeroen zijn topic te "gooien" (ik denk dat je dat bedoelde).

Edit: Sorry kon eigenlijk die andere post nog wijzigen (double post)

8. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij bedoeld dat alles wat over Rv gaat in 1 maar dan ook maar 1 topic moet komen te staan.

9. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Als een RV member een IP ban krijgt vanwegen zijn gedrag, vind ik ook dat TOWEL een IP ban of op zijn minst een ban moet krijgen, want hij is immers begonnen met de oorzaak, en dat er iemand anders opreageert is dan ook begrijpelijk.

10. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Towel heeft sowieso een ban nodig

11. GomoRra

GomoRra Guest

Ik vind dat Towel binnen de regels blijft, als iemand daar als een Idiote puber op reageert dan is dat gewoon dom. Daar blijf ik bij..

Als jullie iemand een IP-ban willen aannaaien verdien je er gewoon zelf 1. Er posten ook echt mensen die hier nooit komen. Blijf dan gewoon lekker weg

Ik bedoel wie de f*ck is Magixz? of Acolyptus.. Nooooooitttt van gehoord;)

12. Liquid Cobra

Liquid Cobra Call it Luck

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gewoon niet zo achterlijk hadden gedaan, was er niks gebeurd.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je een pm gestuurd.

Deze doe ik op slot, aangezien het in principe alleen om je eerste post gaat. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina