1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ryse: Son of Rome

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik had hem op het 1e niveau staan, zoals meestal bij games. Punt is dat ze veel makkelijker is dan dat eindgevecht in de arena. Het meeste is ontwijken, toeslaan, ontwijken, toeslaan. En heel veel geduld hebben, want haar reflexen zijn sneller dan die eindbaas in de arena. Verhaal begon heel boeiend, tot het punt dat die Oswald werd vermoord, daarna werd het echt minder. De dood van Vitallion, de commandant van Marius maakte de nasleep nog minder. Als Marius niet alleen met de keizer was gestorven, maar nog gewoon geleefd had, samen met Vitallion, dan had dat nog een hele leuke dialoog kunnen opleveren.

    Trouwens: Dat laatste stuk op weg naar Nero met die Praetorianen is ook best wel kut. Je moet het wel goed timen. 8)
     
  2. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had de game bij play-asia besteld maar die gaan hem pas na 30 dec uitleveren. Iemand hier die hem aan mij wil verkopen?
     
  3. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1

    Je kan hem ook in Nederland bestellen bij www.nedgame.nl,
    Heb ik ook een aantal spellen vandaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  4. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt... maar ik vind die prijzen te duur. Vandaar dat ik bij play asian besteld had (47 euro incl verzenden). Toen bedacht ik me dat misschien hier mensen het spel wel willen verkopen als ze hem hebben uitgespeeld.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Gameshop Twente is ook een goede mogelijkheid voor online Xbox One spellen bestellen.
     
  6. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt voor de tip. Maar ook wat duur: 63 euro. Heb inmiddels ook al een tread aangemaakt in het gezocht onderdeel op deze site.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game opnieuw gestart, krijg je nog een achievement en new game+ :D
    Alleen ben ik dat niet echt van plan, tenzij ik niet alle vista's etc die ik ontdekt heb overnieuw moet doen. Verhaal is verder niet zo boeiend, i.i.g. niet tot de gevangenen die in een bepaalde missie worden gemaakt. Van mij mag er in elk geval wel een Ryse 2 komen.
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Na alle toch wel tegenvallende recensies van Ryse ben ik er toch maar eens aan begonnen van de week en ik ben toch wel blij verrast. Sterker nog ik vermaak me er prima mee, lekkere actie, prachtige graphics, aardig verhaal. Natuurlijk is er genoeg te zeuren maar na een dag werken is een uurtje hakken in Ryse zeker geen straf.
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ben benieuwd! Dankzij een mede forum'r krijg ik hem vandaag door de bus als het goed is. Voor een mooi prijsje :9
     
  10. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch dat als je de games digitaal koopt in de amerikaanse store je 60 dollar (omgerekend 44 euro) betaald. Of wil je perse een hard copy?
     
  11. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja wilde graag een hard copy van dit spel. Uiteindelijk heb ik hem bij play asian gehaald voor 45 euro. Wat denk je... gister wordt hij eindelijk bezorgt. Duurde al super lang! Werd mij door de postbode verteld dat ik nog 22 euro moest betalen ( import douaneblabla). Had ik nog nooit eerder gehad, normaal gesproken haal ik probleemloos spellen uit die regio.

    Maar ja, uiteindelijk dus nog meer betaald dan wanneer ik het spel hier had gehaald
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  12. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    wut? 8) Ik heb laatst Dead Rising 3 gehaald en toen later nog Ryse en geen problemen mee gehad.
     
  13. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    ja is gewoon pech hebben. ik heb wel eens eerder bij andere gelezen dat ze dit ook hebben gehad.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als je een beetje op de hoogte bent van de Romeinse geschiedenis, dan zie je overduidelijk, los van het bovennatuurlijke, dat ze er veel te veel een eigen draai aan gegeven hebben. Dit had niet gehoeven, want een aantal elementen in het verhaal klopten wel. Het verhaal zelf vond ik verder matig, behalve in het begin. Later wanneer hoofdpersonage Marius dingen begint te ontdekken en door te krijgen, dan gaat het snel bergafwaarts met het verhaal. Je komt er nog wel achter. ;)
     
  15. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gister een uurtje gespeeld. Maar ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. De sfeer is top! Maar qua gameplay vind ik het nu al een beetje eentonig. Ik zat trouwens nu al op 11% van het verhaal. Is het verhaal zo kort?
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    6 a 7 uur was ik er doorheen op normal.
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben gisteren ook begonnen,zeer mooie en goede game! ik was idd ook verbaast na +- een uur gamen zat ik ook al 10+% op normaal! dit verklaard dus veel als er maar 6uur gameplay opzit!

    eentonig vind ik het voorlopig niet, en er zitten wel pittige stukken in!
    en met gewoon blind hakken kom je er niet! je moet wel goed opletten met die counter enzo.... TOP en wat een prachtbeeld op mijn nieuwe smartTV
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wanneer je dat ontwijken onder de knie hebt, dan kun je zelfs alle bosses op de hoogste stand verslaan zonder zelf geraakt te worden. De groepjes vijanden zijn dan nog het enige lastige, trust me. ;)
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar dat is niet de bedoeling om steeds weg te rollen. :+
     
  20. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld. Prachtig spel gewoon.
    Krijgt van mij een dikke 8.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina