1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ryse: Son of Rome

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag op een ander forum dat dit spel morgen in de aanbieding komt voor 39,99 dollar us
    Misschien toch maar proberen
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk ik van: nou, ik kan eindelijk weer een uurtje gamen, gooi ik Ryse erin, krijg ik een update van 3 GB. Laat maar zitten :'-(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je toch wel een keer ophalen, wil je 'm spelen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies, want dit is het soort update van zaken toevoegd en verbeterd in de game. Ik betwijfel echter wel of er echt wat te verbeteren valt. :+
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist de game uitgespeeld. Vond het een leuk spel, hoewel natuurlijk moeilijk te ontkennen is dat je voortdurend hetzelfde aan het doen bent. Overigens knap hoe ik in deze lineaire game zoveel collectibles gemist heb (hetgeen overigens ook redelijk te verklaren is omdat je soms geen idee hebt waar je naartoe moet, en vervolgens ineens niet meer terug kunt). Ik vond de collectibles overigens wel overbodig. Zit je net in een belangrijke missie om persoon X te vermoorden, krijg je alle tijd om nog even rustig rond te kijken of er nog ergens een collectible verstopt ligt.

    Het enige vervelende bij het vechten is dat je soms compleet het overzicht kwijt bent. Ben je net met een lekkere combo bezig, draait de camera achter een object waardoor je geen idee meer hebt wat je aan het doen bent.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De ergste collectable vond ik in Brittanië. Ik heb hem niet kunnen pakken. Zie je hem liggen, je verslaat eerst de vijanden, logisch dacht ik, daarna CUTSCENE. 8) En niet meer terug kunnen dus. 8) In één van die grote torens langs het strand was dat. En zo zijn er nog wel meer. Want je word iedere keer geganked als je een collectable probeert op te pakken. 8)
     
  7. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game gekocht in Duitsland :) geen spijt van! wat een leuke game :) ik bergijp niets van de negatieve revieuws
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat had ik dus ook, ik vind het gewoon een gave titel. Hij is alleen vrij kort.
     
  9. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb er ook heel erg van genoten. Heb de game vier keer uitgespeeld, maar daarna heb je het wel gezien. Desalniettemin een geweldige game.

    Tip: Schrijf er een kort reviewtje (paar zinnetjes) over in het Xbox One Review topic. Daarmee help je mede forumleden in de toekomst een keuze te maken
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ben met de game bezig ( laatst voor 39 dollar in de us store )
    De game ziet er erg goed uit, sfeer is goed. Gameplay... mwa.
    Verder wel een leuke game, het is niet dat ik uren deze game achter elkaar speel maar gewoon een uurtje om de dag tot ik hem uitgespeeld heb.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Niet overdrijven hè. Het is pas 2018 en hij is al beschikbaar via de gamepass :+ Jouw opmerking kwam trouwens uit november 2013, dus dat was wel netjes voorspeld. Moet je wat mee gaan doen ;)
     

Deel Deze Pagina