1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

S.C.A.R. Squadra Corse Alfa Romeo

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 10 mrt 2005.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Kon er nog geen thread over vinden, dus maak ik er maar eentje.

    [​IMG]

    Game-info

    Gamepage: Klik hier

    Informatie over de game

    Begin 2003 kwam een racespel uit waar vele Xbox bezitters reikhalzend naar uitkeken. Racing Evoluzione. Gepaard met mooie graphics moest deze unieke game het hart van vele raceliefhebbers gaan veroveren. Dit lukte helaas niet, en Racing Evoluzione werd nooit wat het had kunnen zijn. Toch heeft Milstone het voor elkaar gekregen om nóg een spel te creëren voor een nieuwe uitgever, het spel heeft SCAR en moet net zo uniek worden als Racing Evoluzione.

    SCAR staat voor Squadra Corse Alfa Romeo, het eerste gedeelte van deze titel zegt ons niks, maar het tweede deel heeft overduidelijk iets te maken met het feit dat deze game is gelicenseerd door Alfa Romeo. Deze dacht dat het na Ford, Mercedes en Ferrari ook wel eens aan de beurt was met een eigen spel. Het unieke aan SCAR is dat het voor het eerst mogelijk is om jou karakter, wat de auto bestuurt, beter te maken in plaats van de wagen. In dit opzicht moet SCAR de allereerste 'car role-playing game' (CARPG) worden.

    Je racecoureur in het spel heeft een aantal talenten waar je vaardigheidspunten, die je verdient met goed rijden, onder kunt verdelen. Hieronder bevinden zich onder andere het maximum uithoudingsvermogen van je karakters, de grip en controle die je bestuurder over het voertuig heeft en de optie om sneller te schakelen. Een leuke nieuwe feature is het zogenaamde ‘Tiger Effect’, wat ervoor moet zorgen dat je een foutje kunt herstellen door terug in de tijd te gaan. Uiteraard kun je deze mogelijkheid weer verbeteren met vaardigheidspunten.

    Het unieke aan het spel moet het constant verdelen van deze vaardigheidspunten worden. Voor elke race zul je moeten bekijken wat voor jou belangrijke aspecten zijn en in welke categorieën je de vaardigheidspunten moet verdelen. Daarnaast moet je uiteraard ook nog je Alfa Romeo’s onderhouden, sponsoren zoeken en je Alfa’s aanpassen. Overigens doet de AI in het spel hetzelfde, en zal deze zich afstellen op je niveau, zodat het spel altijd uitdagend moet zijn.

    SCAR wordt uitgegeven door Black Bean, een Italiaanse uitgever. Of het spel hier ook uit zal komen is nog niet bekend, maar als we hier meer over weten hoor je het uiteraard.

    En nog een stukje van TXB:

    SCAR, Squadra Corse Alfa Romeo, is a stunning racing simulation which combines both realistic car physics, and vibrant graphics together with classic Role Playing Game elements to become the first 'CARPG' ever developed. For the first time in a racing game, players must improve their skills as drivers instead of modifying their cars, making the ability to match a set of skills to the different requirements of each competition just as much an important part of winning the race.

    In addition to choosing their favourite Alfa Romeo, players will be given the opportunity to choose their own race gear which will best improve their performance, as well as tune the levels of each of their different skills which will include: reflexes, hand-eye coordination, and their ability to cope with the stress of racing high speed circuits.

    A variety of different courses means that players will have the chance to compete on both race-circuits and in Fast & Furious street races across exotic Italian locales which range form the Tuscany hills to the Naples seaside, or battling it out in the streets of Florence and Milan.

    In the management part, the player will be distributing skill points to develop his driver according to the different races, purchasing new vehicles, accepting or declining various offers from different sponsors, visiting the test track, as well as tuning and maintaining his own collection of vehicles.

    Milestone have also developed an innovative AI system that adjusts the performance according to that of the player, requiring them to distribute skills and gain points in the same way. In fact, during any race, the cars will engage in a compelling duel to beat each other and achieve maximum skill points.

    Finally, remaining true to Alfa Romeo style, the music is 100% Italian style remixes of the original Ennio Morricone songs to give the final touch of flavour to this highly anticipated game from Milestone.

    Nieuwsberichten:
    S.C.A.R. aangekondigd

    Trailers (rechtermuisknop 'Doel opslaan als'):
    Eerste teaser trailer

    Screenies:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit lijkt me zelf een zeer gave game. Racing Evoluzione was de eerste game die ik voor de Xbox kocht en ik had mezelf er nog niet echt in verdiept, al die games en hij is me niet tegengevallen. Dat de makers van Racing Evoluzione dan een nieuwe game gaan maken vind ik erg goed nieuws.

    Ik ben ook erg fan van Alfa Romeo en dat dit spel daarom draait is helemaal mooi :9. De gameplay wordt hopelijk erg vernieuwend dankzij de RPG elementen die er inzitten. Nu alleen nog een online multiplayer en het feest is compleet.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er niet echt speciaal uitzien, als je het vergelijkt met Forza en Gt4. Zelfs PG2 ziet er beter uit.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm.. dit zou nog wel eens wat kunnen worden! :9
    Hopelijk wordt de besturing iets beter dan die van RE, die vond ik namelijk een beetje tegenvallen...
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff..Wat een naam zeg. Lijkt mij wel een leuke game.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ziet er niet slecht uit.
    maar of het wat word?
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    alsof ik in een alfa wil racen..?!
     
  7. riez

    riez WAR is coming

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het er niet echt goed uitzien, en alfa's komop man... forza gaat dit spel keihard ownen! :)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk concept! Zit potentie in! Trouwens die laatste pic. is een wallpaper;) Een normale foto gewoon.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er een beetje onecht uit, het is wel strak. Die naam is ook niks. We zullen wel zien of de gameplay nog wat wordt
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    het concept lijkt me wel leuk, lekker vernieuwend.
    alleen jammer dat het de zoveelste game is die maar op een merk is gericht.
    niet dat ik een alfa lelijke auto's vind, maar als je wat meer keuze aan auto's heb, dan is het toch een stuk leuker spelen.
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er erg leuk uit...
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    zo krijg ik m'n vader misschien nog aan de Xbox. helemaal weg van Alfa Romeo.
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind die Alfa's niet zo heel erg :9, maar je hebt gelijk dat het aantrekkelijker zou zijn als je met meerdere merken zou kunnen rijden.

    Ik ben het niet eens met de mensen die zeggen dat het er niet goed uit ziet. Het is inderdaad niet dezelfde kwaliteit als Forza, maar zeker de eerste en tweede screen zien er best mooi uit. Zeker als je kijkt hoe groot die stad is *)
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die laatste is toch de nieuwe alfa 8c competitione (of hoe je het ook schrijft?!)?
    Is precies hetzelfde plaatje als in de autovisie.
     

Deel Deze Pagina