Op de boekenmarkt is het een groot succes. Bij grote releases komen mensen massaal 's nachts hun bed uit om het op de release datum te kunnen kopen. Zijn gamers daar eigenlijk ook gek genoeg voor, zouden jullie voor games zoals gears of war en natuurlijk halo3 om 11 uur je bed uitkomen, om om 12 uur voor de winkel te staan? Vind het eigenlijk raar dat dat nog nooit gebeurd.
een lichte intresse is er dus wel, maar niet zo die-hard dat je hem eigenlijk wel heel graag die nacht wilt
Dit gebeurt al zo vaak.... ze zaten in tentjes en slaapzakken voor de deur van de winkels met de launch van de DS en PSP.
12 uur 's nachts is nog wel te doen maar 4 uur 's nachts is toch echt iets anders. K ben nu ook om 5 uuur heah xD maja ik moet naar werk dus das 'ook' weer iets anders =P Maar voor halo3 zou ik wel me bed uitkomen.. even wat energie drankjes en ik kan er een half uur tegenaan =P
Voor een console zou ik het wel doen, maar voor een game zou ik pas de volgende dag gaan. Tenzij het Dead Rising, Gears of War, Assains Creed, PES 6, Stranglehold.......ohh wacht, ik zou er dus wel snachts voor in de rij gaan staan.....
Sorry mensen, Ik ben verslaafd aan gamen. Maar kom me nest alleen uit als me vriendin daar aanleiding toe geeft
Zou ik zeker doen. Heb bij de release van de 360 ook van 5.00 tot openingstijd om 10.00 voor de winkel gestaan.
Whéhé. Had ik ff geluk. De beste vriendin van mijn eigen vriendin werkt bij de E-Plaza. Had m al een dag eerder als de release en hij werd nog thuis bezorgd ook
In japan is het wel groot inderdaad, vooral voor consoles dan, maar heb hier in nederland nog nooit gehoord dat mensen voor games hun bed uitkwamen.
12 uur is toch niet zo laat? daarvoor hoef ik echt niet eerst naar bed toe hoor? Ach ik zou t zowiezo niet doen. de dag daarna kan je hem vast wel in een winkeltje kopen. wel ff goed zoeken.
Meestal besteld ik gewoon via GCshop heb ik het ook lekker vroeg dus dat slapen voor een game doe ik niet .
mij lijkt het wel gezellig om met andere gamers 's nachts lekker een spelletje te kopen waar iedereen vol lof over is.
Mwah, ligt er wel aan hoe graag ik de game wil en of een winkel in de buurt dat doet . Anders zorg ik gewoon dat ik voor de winkel sta rond openingstijd.