S.t.a.l.k.e.r.

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeiZ, 20 dec 2002.

1. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje terug las ergens op een site info over dit spel, maar ik weet begod niet meer waar en het was ook best vaag allemaal.
    Het verhaal van het spel trok mij zeer aan, en de graphics waren uitmuntend!
    Het gaat om een fps die zich afspeelt in een gebied waar een nucleaire ramp heeft plaatsgevonden. Weet iemand meer over dit spel, zo ja kun me dan een link geven of info, want ik ben erg benieuwd.

-peace

2. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
  3. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    thnx

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k wilde hier vandaag ook al een thread over beginnen. maar k denk dat et wel vrij zkr op de xbox zal komen schat ik zo. al die andere consoles trekken dit toch niet. technische partner van de ontwikkelaars van dit spel is Nvidia.
    en tis ook multiplayer. vast wel iets voor xboxlive dus ook.

maareh S.T.A.L.K.E.R. gaat alle andere spellen zo hard ownen. k ben nu et boek aan het lezen waar het op gebaseerd is zon beetje.

http://www.lib.ru/STRUGACKIE/engl_picnic.txt

engelse vertaling van het boek.

http://www.oblivion-lost.com/en/

fansite van et spel, waar ook een book review van het boek staat :).

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dat gebied is het gebied rond Chernobyl. het spel beslaat zeg maar 20 square kilometers met de reactor als centrum. dat gebied word "the zone" genoemd waar allemaal vreemde anomalie's zich voordoen. zoals plekken waar plaatselijk de zwaartekracht zo verdraaid is dat je uitelkaar geript word als je er in loopt. daarom gebruiken de zogeheten STALKERS steentjes om te kijken of het om zon plek gaat. als je zon steen er in gooit verandert de trajectory van het geworpen voorwerp.
    Dat soort gameplay zit er dus ook allemaal in. En gebieden met meer en minder straling. dus je kan geld verdienen door artefacts te vinden en die te verkopen op de zwarte markt in de nabij gelegen research camps. Dat doen STALKERS dus. En met dat geld kun je vervoer kopen en betere beschermende kleding zodat je veiliger besmet gebied in kan. en noem het maar op. et gaat zo fokking gaaf worden. de hele sfeer die ook uit de screenies springt. De GFX zijn ook onbeschrijvelijk goed. mooie en grote gedetailleerde buiten omgevingen. mooier dan doom III wat mij betreft. leuker ook.
    en er zit COOP in. dus je kan lekker met zn tweeen beetje gaan exploren enzo. super cool. jammer dat het pas in et derde kwartaal van 2003 uit gaat komen, maar het is het w8en waar.

ps

in et boek geven ze dus niet de ramp bij Chernobyl als oorzaak. maar bezoeken van buitenaardse wezens, die tijdens hun pauze ff van de cosmische snelweg af gaan om op aarde te tjillen, allemaal teringzooi achterlaten die die vage dingen veroorzaken. in de film van het boek zie je wel beelden van de reactor van chernobyl op het einde. grappig of luguber is. dat de film uit 1979 is. en dat de ramp pas 7 jaar later plaats zou vinden.

Laatst bewerkt: 20 dec 2002
  6. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    cool man!! Kijk sommige spellen, het zijn maar enkelen die "grijpen" je, dit is er zo 1, die ik gewoon MOET hebben....
    :9

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    idd, dit is er 1 van de weinige. k kan nu al niet meer w8en. en het moet nog zo lang :mad:

maar goed. je moet er wat voor over hebben, want al die ontwikkelaars die hun zooi afraffelen bezorgen alleen maar van die kut spellen en van die klote ports. maar dit. dit is zon triple A keer 2 titel :D

http://www.nextgame.it/html/articolo.php?id=3086

een interview, met veel uitleg en mooie screens erbij.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was ook een preview van in vorige Gamekings

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah, tis alleen een beetje spijtig dat ik the box niet heb.

k heb wel mn profile een beetje aangepast inc stalker avatar :D k mag et wel eigenlijk.

10. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan 't duimen dat deze game komt!:D

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als ie niet op de xbox komt koop ik em wel op de pc. en anders allebei de versies. dit spel is pure geilheid. jmmr dat et nog ff duurt. ze hebben wel bekendgemaakt van de zomer een demo te release.

Deel Deze Pagina