s-video en dolby digital ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr_Smartypants, 12 feb 2002.

1. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okey simpel gesteld: ik wil graag de xbox aansluiten op een s-video ingang voor beeld en aan aan mn dolby digital set voor geluid. Wat voor accessoire heb ik hier voor nodig, en waar kan ik deze kopen/pre-orderen ? (ik heb al gekeken bij dixons, vobis, bart smit maar daar kan ik het niet vinden).

thnx ! ;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    die verkopen dats oort dingen meestal niet, ga naar de radiobeurs ofzo, en verder loopt er hier al n topic over dat.. moet je ff kijke

3. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de xbox zit voor de (europese launch) gewoon een scart verloop stuk bij.
    wil je s-video kwaliteit dan zul je het advanced pack moeten kopen. Daar zit een scart kabel bij en een optical out voor het geluid. Deze gaat € 29,99 kosten (circa 60 gulden)

4. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu eindelijk de officieele nederlandse website van de Xbox te bewonderen is, valt me dus meteen dat die Advanced Pack gewoon helemaal niet tussen de accessoires staat ! Vandaar dat ik hem nergens kan vinden, hij wordt gewoon hier niet uitgeleverd !!! GRMBLLLLLL :mad:

Heel irritant, moet ik hem weer uit de USA over laten komen, stelletje koeien daar bij MS... =(

Deel Deze Pagina