Okey simpel gesteld: ik wil graag de xbox aansluiten op een s-video ingang voor beeld en aan aan mn dolby digital set voor geluid. Wat voor accessoire heb ik hier voor nodig, en waar kan ik deze kopen/pre-orderen ? (ik heb al gekeken bij dixons, vobis, bart smit maar daar kan ik het niet vinden). thnx !
die verkopen dats oort dingen meestal niet, ga naar de radiobeurs ofzo, en verder loopt er hier al n topic over dat.. moet je ff kijke
Bij de xbox zit voor de (europese launch) gewoon een scart verloop stuk bij. wil je s-video kwaliteit dan zul je het advanced pack moeten kopen. Daar zit een scart kabel bij en een optical out voor het geluid. Deze gaat € 29,99 kosten (circa 60 gulden)
hmm nu eindelijk de officieele nederlandse website van de Xbox te bewonderen is, valt me dus meteen dat die Advanced Pack gewoon helemaal niet tussen de accessoires staat ! Vandaar dat ik hem nergens kan vinden, hij wordt gewoon hier niet uitgeleverd !!! GRMBLLLLLL Heel irritant, moet ik hem weer uit de USA over laten komen, stelletje koeien daar bij MS...