ik heb een s-video kabel aangesloten, maar merk eigenlijk geen verschil, heeft iemand hier ervaring mee?
Wel als je van RGB naar een S video kabel gaat zal je het vershil niet snel zien dan waneer je kinch gebruik die 3 kabel die je altijd standeerd erbij krijgt. het vershil zit in het Zwart /wit de kleuren en de helderheid en sherpheid. Dus wat S video kabel doet is uw wit /zwart sheiden met u kleuren zodat je een helder meer kontrast beeld krijg het vershil is niet Mega groot je moet gewoon eens shecken naar uw tekst op uw sherm en je zult zien dat ze sherper en meer feller uitkomen dan op RGB of speel eens uurtje op Svideo dan eens terug shakelen naar RGB je zult het wel zien. het einig nadeel vind ik dat de kleuren bij Svideo niet zo fel uitkomen dan bij RGB maar die kan je altijd manueel bijstellen met uw TV. Het is geen Groot vershil maar als je het beste resultaat wilt dan is S video de Deal. ik heb drie toestellen en ze zitten allemaal op Svideo.
het is btw cinch of koop een advanced SCART cable, en sluit een surround setje aan. ook nog eens vet geluid dus
Mij S-video kabel heeft een uitgang voor een Optical kabel en nog van Microsoft ook alleen te koop in Japan of bestellen via Liksang.com zo heb ik het beste beeld een het beste 5.1 geluid voor mij Xbox dat zeker de moeite waard is.
Bij mij is S-Video zelfs lelijker dan gewoon composiet video, maar dat ligt denk ik aan m'n TV. RGB is wel veel mooier. Topicstarter: Zet je de tv dan wel op het juiste AV-kanaal? Composiet en S-Video zijn aparte kanalen.
klopt idd, ik zag ook geen verschil tussen s-video en gewoon scart. verschil tussen scart en advanced scart merk je weldegelijk.