[PC] [SA-MP]GTA San Andreas Multiplayer

Discussie in 'Games' gestart door DvDongeren, 25 jun 2006.

1. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me een thread over dit herinneren maar ik kan hem niet terug vinden, vandaar gewoon een nieuwe.

Korte Uitleg:

SA-MP is een toevoeging aan GTA San Andreas zodat je online kan spelen tegen Maximaal 100 man!
    Elke server kan zijn eigen script hebben die weer van alles toevoegt aan het multiplayer gedeelte. Zo heb je dus een hoop Custom servers en verveelt het niet tesnel.

Links:

Rockstar GTA San Andreas
    San Andreas Multiplayer
    Gta Tournament Server "Aanrader!"

Nou vraag ik me af, wie speelt het? En waar speel je dan?
    Samen spelen is leuker dan alleen en een Gang op de Tournament server is helemaal leuk!

2. basovich

basovich Guest

sinds wanneer kun je GTA: SA online spelen??

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ec ht al een heele tijd ik had toen ook al is een topic over dit gemaakt ik speel regelmatig in kraay server

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kon ook al bij GTA 3 en Vice :cool:

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we kenne wel is afspreken in een server trouwens

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bulleta, ik zit laatste tijd niet op het forum, maar nu weet ik weer waarom, je typt als een mongool. Leer eens wat normaler typen, gebruik leestekens, en let op je spelling.

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Wooly is pissed, hij zet niet eens meer 'greetz wooly' onder zn bericht:eek: :eek: :eek:

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik typ indedaad snel en kan er wel wat meer aandacht aan besteden .

kan me dan weer niet voostellen dat mensen er daadwerkelijk echt last van hebben.

want ZO slecht is het ook weer niet...

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Woolyonline heeft een punt. Maar volgende keer zul je dat toch echt op een betere manier moeten proberen te zeggen.

Als bulleta wat meer op schrijfstijl let, woolyonline volgende keer aardiger het wat aardiger zegt dan kunnen we nu weer ontopic.

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    deze opmerking heb jij ooit eens eerder gemaakt, dat kan ik me nog herinneren :cool:

Multi Theft Auto, hmm, ik zal het eens downloaden voor San Andreas. Leek me altijd wel leuk, maar is er tot nu toe nog nooit van gekomen.

11. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    @ roeltjuuh: MTA (multi theft auto) is iets anders als SA MP (san andreas multiplayer), let daar wel even op ;).

Ik speel het ook weleens (SA MP dus), en dan verschillende nederlandse servers (ligt er net aan welke online is), maar het vaakst nog in CrazyBob's server. Die heeft een eigen game mode (Cops & Robbers), waar ieder z'n eigen beroep kan kiezen (bijv. agent, verkrachter, taxichauffeur, medic, hoer, enz enz.). Dus iedereen heeft dan een taak, waar hij geld voor krijgt. De politie moet echt achter de boeven aan. Is wel leuk bedacht, vind ik :). Je geld en wanted level wordt trouwens opgeslagen als je uitlogt.

Voor de mensen die het willen proberen: schrik niet als je voor het eerst speelt, want een hoop dingen moeten nog aangepast worden ('t is immers nog een beta, of was het zelfs alpha?). Ook merk je vaak lag in servers, wel jammer. Oh ja, het stikt ook nog eens van de cheaters in sommige servers. Dat is dan wel weer jammer.

Maar SA MP heeft wel potentie om heel groot te worden!

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  12. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    .Peters' server van GoT is echt vet!

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

* Heeft San Andreas net weer geinstalleerd.

Zal het eens proberen.

14. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... leuk te zien dat ik nog word herkend, ik ben misschien al wel een half jaar inactief.

Ontopic: Heb een tijdje MTA vice city gespeeld, maar toch beetje eentonig, spawnen, schieten, dood gaan, spawnen, killlen, doodgaan, spawnen:p:p:p

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet ook bij elke fps?
    ..En dan is ook leuk! :D

16. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Ik dacht dat iemand anders hem eens gemaakt had. Toen ik hem overlas kwam ie inderdaad bekend voor.

Ag ik ben nog nix veranderd dus:9 :9

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ja kan ook hoor, maar iig jij zei het of maakte er een opmerking op. Boeiend ook. ^^

Gouranga: Hola, dan heb ik het idd door elkaar gehaald (wist dus niet dat er iets was ala MP SA). Mijn fout :)

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Lol tegenwoordig zit ik alleen nog maar in protect the president ( of prime minister ) voor vliegende taxi te spelen. Ook een gratis Seasparrow afleveren is teh lol.

Online hAx0r3n is vette lol

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ehm online hax is belabberd, als je hax gebruikt doe het dan offline :mad:

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Maar iedereen haxt daar al dus waarom zou ik dan in het nadeel blijven.

Deel Deze Pagina