Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    In 2004 lanceerde Ascaron Entertainment de Hack & Slash RPG Sacred op de PC. Ascaron bereidt momenteel Sacred 2: Fallen Angel voor, deze titel verschijnt eind 2008 op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360.


    Sacred 2: Fallen Angel is eigenlijk een voorloper van Sacred. De game begint in het Ancaria van 2000 jaar geleden. Het land werd ooit geregeerd door de Seraphim, dankzij hun controle over de T energie, wat de levenskracht van de planeet is. Ze verloren echter hun interesse in de wereld en ze leerden de High Elves om de T energie te gebruiken. Sindsdien zijn de High Elves de belangrijkste kracht geworden. Ze strijden nu echter onderling. De adel en de kerk vechten elk om de controle van de energie. Tegelijk proberen andere rassen de T energie te stelen om zelf het belangrijkste ras te worden. Door deze strijd evolueert de T energie, waardoor het land veroverd wordt door chaos.
    De speler moet kiezen tussen het versterken van de chaos of het genezen van het land. Deze keuze maak je door te kiezen tussen de Light en Shadow campagne. Beide campagnes passeren ongeveer dezelfde paden, maar de doelen in het spel liggen sterk uit elkaar. In de ene campagne moet je bijvoorbeeld iemand verdedigen en in de andere hem vermoorden. Na het kiezen van een pad moet je kiezen uit vijf klassen. De game telt zes verschillende klassen waarbij de Seraphim enkel beschikbaar is voor Light en de Inquisitor alleen voor Shadow. De ene is namelijk puur goed en de andere puur kwaad. De cyborg Temple Guardian, de magische High Elf, de ondode Shadow Warrior en het natuurwezen Dryad zijn beschikbaar bij beide campagnes.

    Met je personage reis je dan door de wereld van Ancaria op zoek naar nieuwe missies. Om te reizen kun je tevens een paard gebruiken. Elke klasse heeft een eigen type rijdier, je kunt een klasse dus herkennen aan zijn rijdier. Tijdens de game verken je vooral kerkers en voer je missies uit. Dit komt vooral neer op vechten waarvoor jouw personage steeds de nodige vaardigheden heeft. Bij elke klasse begin je met een tiental verschillende vaardigheden. Dat aantal breidt verder uit door te stijgen in level. Je moet natuurlijk wel eerst ervaringspunten verdienen door vijanden te doden. De vaardigheden kunnen ook aangepast worden aan je eigen smaak. Zo worden ze sterker of effectiever tegen bepaalde vijanden. Het zorgt er ook voor dat twee personages van dezelfde klasse toch kunnen verschillen qua vaardigheden.

    De game beschikt ook over een coöperatieve multiplayer waarbij je met een simpele druk op de knop een andere speler uitnodigt om mee te spelen. Je speelt dan samen verder vanaf het punt waarop de eerste speler zat. De tweede speler mag alle voorwerpen en ervaring die hij verzamelt wel houden voor zijn game. Het loont dus om de moeilijkere kerkers samen aan te pakken in plaats van eindeloos te trainen. De AI van de vijanden stijgt wel om het oneerlijke voordeel van de speler aan te pakken. Op de PC kun je met zestien spelers werken, op de Xbox 360 en de PlayStation 3 met vier. Het resultaat kunnen we eind 2008 bewonderen op de PC, de PlayStation en de Xbox 360.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Voor meer info, foto's en video's ga je ff naar: http://xbox360.ign.com/objects/892/892609.html

    Voor een pre-order voor maar 31,99 euro: http://www.gamehubs.com/XBOX360/sacred-2-fallen-angel.html

    Hier een interressante video, duurt wel meer dan een half uurtje maar is de moeite waard


    Reeds is bekend geworden dat het spel op 12/15 Mei 2009 op de 360 zal verschijnen, dus helaas nog even wachten.
    Ik denk dat dit een top-game gaat worden, wat denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg het gaat niet goed! Schande schande!

    Ben hem nu aan het installeren op de pc.
    Flink wat gedoe, kan de laatste patch niet werkend installeren. (file error's)
    Ruim een Gig aan patches, spel was blijkbaar flink buggie.

    Hopelijk is de 360 versie stabiel voor de mensen die em kopen.

    Anyway indien ik em snel kan spelen edit ik deze post nog wel. :p
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op de PC schijnt ie redelijk te zijn, maar ben zelf ook wel erg benieuwd naar de 360 versie.
    De Xbox had enkele zeer vermakelijke topview based action rpgs en dat mis ik nog op de 360. Deze game brengt daar hopelijk verandering in.
     
  4. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik een bagger pc heb, de demo draait voor geen meter erop.
    Ben erg benieuwd naar deze titel, helaas nog ff wachten.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is best wel leuk maar damn je word je er gewoon in gegooid als ware op de pc dus snapte er geen drol van in begin! Maar goed dat ik aardig wat rpg's ken maar anders....Maar goed 4 player co-op was er voor of niet? Dat is zeker wel chill! Sacred op de pc was echt super! En wat ik zag kwa filmpjes word dit ook weer leuke uurtjes verspillen :cool:
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de pc versie geïnstalleerd en gespeeld. Mijn pc klinkt als een hoog bejaarde tijdens een astma aanval. Het spel draait echt triest. Ik heb vrijwillige donaties nodig om een nieuwe pc te kopen.
    Verder lijkt het spel mij wel vermakelijk.
    Redelijke graphics en bij vlagen grappige opmerkingen van tegenstanders die je om zeep helpt.

    Ik heb mijn hoop een beetje op de console versie gevestigd.

    Tip voor pc gebruikers.
    Als je de updates wil instaleren moet je echt eerst update 1 afronden, dan 2 en 3. Je kunt niet beginnen met 3 want dat werkt niet.
     
  7. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 4 player co-op maakt het voor mij ook top, zeker de "drop in/drop out" met je eigen char. De exp. , gold e.d. die je verzameld in een anders game neem je gewoon mee. En dan nog tussen de 500/600 sidequests te halen buiten de verhaallijnen good/evil.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  8. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien is er maar weinig interesse in deze game hier, vind ik wel vaag. Lijkt mij juist een uitspringer:confused:
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer juist zoveel mogelijk dit te vermijden net als Fable2 topic en verwacht helemaal niks zodat game nog zal meevallen :) Maar dit is idd wel erg rustig...Wel klasses zijn er? En is er ook zoiets als wanneer je bepaalde level bereikt er nieuwe keuzes zijn of skills waar je punten in doet? Dat soort info zie ik niet

    *edit* Sorry zag dat filmpje van half uur niet....

    *edit2* Damn dat dubbel campaign maakt spel wel erg gaaf en uniek nu hopen dat het ook 2 complete verschillende zijn
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sacred 1 + expansion heb ik vrij veel gespeeld en was erg vermakelijk. Een deeltje 2 zie ik ook wel zitten dus.

    Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik deze op mijn uber game laptop ga spelen of dat ik wacht op de xbox360 versie.

    De vraag is zowiezo wanneer de 360 versie eens uit gaat komen...
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tothegame zegt 17 februari. Ergens anders lees ik weer maart of april.
    Op de PC schijnt de game wel aardig te zijn met gemiddeld 70%.
    De een vindt hem goed en de ander vindt hem wat tegenvallen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laten we het zo zeggen, een leuke opvuller tot aan Diablo 3 :p
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat zeker weten.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem gewonnen met een prijsvraag voor op de PC. Nu speel ik al niet zoveel op de PC.. maar ik moet nog steeds de game installeren. Het duurde nog al lang met installeren dat ik besloot er mee te kappen. Mja, morgen dan maar even installeren. Ik kreeg er trouwens ook een mooi art boek bij. :)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de knoop maar doorgehakt en ik heb em besteld voor de PC... Als het een beetje meezit kan ik morgen gaan spelen...
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel succes alvast. :)

    Ik heb hem 3 keer geinstalleerd wat elke keer zo'n 2-3 uur duurde.
    En nog kon ik die laatste patch niet installeren.
    Toen maar zonder die patch gespeelt.
    Eerst kon ik alle character models niet zien... nog meer kloten... toen maar als laatste redmiddel letterlijk alles op low gezet.
    Toen kon ik de character models wel zien.
    Toch maar weer verwijdert omdat ik ruimte nodig hade voor King's Bounty en zo/straks de Empire demo.

    Volgende keer ga ik die mega patch maar eens proberen.
    Die aparte patches werkten niet echt.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben benieuwd. Heb wel net een nieuwe uber gaming laptop, dus het zou als een t**t moeten draaien :p
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Preview
    [gt]45267[/gt]
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er goed uit.
    Wellicht koop ik em ook nog wel voor de 360. Lekker co-oppen :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat plaatjes:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina